Update windows 10 versie 1803 mislukt steeds

Beste

De update naar Windows 10 versie 1803 mislukt steeds.

Ik krijg nu de volgende melding:

Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de installatie zal later opnieuw worden uitgevoerd. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, is het volgende wellicht nuttig:

• Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1803 - Fout 0x8007007e

• 2018-05 Update voor Windows 10 Version 1709 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4134661) - Fout 0x8000ffff

• 2018-09 Beveiligingsupdate voor Adobe Flash Player voor op Windows 10 Version 1709 voor x64 gebaseerde systemen (KB4457146) - Fout 0x8000ffff

Ik reeds mijn antivirusprogramma verwijderd en de probleemoplosser uitgevoerd. In deze zijn rapport lees ik "mogelijke fout in de Windows update database gedecteerd" met daarachter Opgelost en daaronder                     " Beschadigde Windows database bestanden herstellen" Niet uitgevoerd.

Ik ben hier zelf al op zoek gegaan naar mogelijke oplossingen en heb wel gezien op mijn PC dat de Bakground intelligent Transfer Services handmatig zou moeten opgestart worden. Kan dit de oorzaak zijn van het mislukken? Hoe kan ik deze op automatisch zetten?

Hopelijk vind ik hier de hulp om de Update tot een goed einde te brengen.

Antwoord
Antwoord

Dag Marleen, 

Mijn excuses voor de late reactie en fijn te horen dat het gelukt is 1803 erop te zetten.  

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.  En indien het niet gelukt is met de printer laat maar weten wat het merk/model, mogelijk dat ik daar dan een melding over heb.   

Met vriendelijke groet, 

Robert

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 10 april 2025 Weergaven 858 Van toepassing op: