Hoe moet ik fout getypte e-mail adressen verwijderen

Goedemiddag forum,


1. Bij het gebruik van Hotmail gebeurt het weleens dat je een e-mail adres verkeerd intypt.

Doordat automatisch aanvullen staat ingeschakeld, blijven deze telkens weer zichtbaar zodra je de eerste letter van dat e-mail adres in tikt.

Dat auto aanvullen wil ik niet kwijt, maar wel die ellende van die verkeerde adressen.

Deze adressen zijn niet in de contacten terug te vind. Heeft iemand een idee?


2. Als ik e-mail adres gegevens verander bij contactpersonen, doordat ze bijvoorbeeld een andere provider hebben genomen, blijft bij de auto aanvullen ook nog steeds het vorige e-mail adres tevoorschijn komen, wat nogal verwarrend kan zijn.

Ook nu de vraag of iemand daar een oplossing voor heeft.


Vol verwachting klopt mijn hart.....


Charles


Antwoord
Antwoord

Hallo Charles,

 

Bedankt dat je contact met ons opneemt en welkom op het Microsoft Community forum.

 

Zoals ik uit je bericht begrijp wil je graag weten hoe je een foutieve e-mailadres kunt verwijderen uit het invoerveld van "Aan".

 

Wanneer je een verkeerde e-mailadres te zien krijgt in het invoerveld bij het aanmaken van een nieuwe e-mail, klik op het kruisje wat achter het e-mailadres staat. Eenmaal dit gedaan, dan zal het e-mailadres uit de lijst worden verwijderd. Je kunt deze stappen ook uitvoeren voor wat betreft je tweede vraag.

 

Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.


Met vriendelijke groet,


Michel K.

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

8 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 2 mei 2024 Weergaven 6.118 Van toepassing op: