Afbeeldingen niet zichtbaar in Word 2016

Ik maak gebruik van Insider Preview (versie 1703, build 16184.1001) en als ik Word documenten wil bewerken zijn afbeeldingen niet zichtbaar. Ik zie wel het kader van de afbeelding en als ik met de rechter muistoets erop klik worden ook alle opties voor het bewerken van afbeeldingen getoond.

Als ik het document opsla als PDF wordt de afbeelding wel zichtbaar, dus de afbeelding zit wel gelijk in het document.

Hallo Weinstar,

De afbeeldingen worden dus wel in het document verwerkt maar zijn niet in Word zelf zichtbaar als ik het goed begrijp? Is er een specifiek bestandsformaat dat je probeert in te voegen?

Het is mogelijk dat dit probleem wordt veroorzaakt door een invoegtoepassing. Dit kunnen we controleren door word op te starten in veilige modus. Als de afbeelding dan normaal zichtbaar is is een invoegtoepassing de oorzaak.

Ik kijk uit naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Jules 

Als je dit antwoord nuttig vindt, markeer dit dan als antwoord om anderen te helpen.

If this reply was useful to you, please mark it as answer to help other users find it.

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hallo Weinstar,

De afbeeldingen worden dus wel in het document verwerkt maar zijn niet in Word zelf zichtbaar als ik het goed begrijp? Is er een specifiek bestandsformaat dat je probeert in te voegen?

Het is mogelijk dat dit probleem wordt veroorzaakt door een invoegtoepassing. Dit kunnen we controleren door word op te starten in veilige modus. Als de afbeelding dan normaal zichtbaar is is een invoegtoepassing de oorzaak.

Ik kijk uit naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Jules 

Hallo Jules,

Dank voor je snelle reactie.

Als ik het document in veilige modus open zie ik de afbeelding nog steeds niet (zie de schermafdruk hieronder):

Afbeelding

De afbeelding is waarschijnlijk van het type jpg/png.

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

3 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 9 april 2025 Weergaven 1.773 Van toepassing op:
U bent uitgenodigd om gratis Microsoft 365 te proberen