Aktivering av Windows defender.

Når jeg prøver å aktivere windows defender kommer det bare opp "Windows defender er ikke aktivert og beskytter ikke datamaskinen" så gå det kun an å trykke på lukk. Jeg har prøvd å åpne som administrator. Jeg finner ikke ut hvordan jeg aktiverer det i handlingssenteret og finner ingen steder hvor en kan aktivere windows defender. Noen som vet hvordan jeg skal få til å aktivere det? 
Svar
Svar

Hei.

De hadde ein runde på spørsmålet i fjor, og eg måtte leite etter svar på same dilemma som Inger Johanne.

Svaret kom av seg sjølv etter ein haltimes leiting. Etter restart av pc kom beskjed frå Handlingssenteret opp om at deaktivert brannmur måtte følgjast opp.

Løysinga for aktivering av Defender var altså her: Gå til Kontrollpanel -> Alle Kontrollpanelementer -> Handlingssenter.

Dette for Windows 8.1.

Men eg syns det er for tungvint at Defender ikkje tillet å opne programmet sitt for at eg kan aktivere det der igjen. I alle fall burde det stått ein direkte link til handlingssenteret som lar prosessen bli gjort på under minuttet.

Defender, og før det: Microsoft Security Essential, har i alle fall gjort min og familiens pc-ar elles virusfrie i 6 ÅR. DET er det ingen andre virusprogram vi har hatt som har klart betre. EVerken Symantec sine betalingsløysingar eller andre betalbare alternativ. Eg er imponert :-)

(Men eg måtte innom Symantec.com for å få ein ekstern virusscann på eine pc-en då det vart opna ei annonse som likkje var godsinna og åste pc-en. Det var nyttig å kjenne til den muligheten der. Etter 12 timar var pc-en opna og reingort, 700 sjølvlaga designfiler kunne hentast frå backup, i rotsystemet på pc-en, og min son kunne puste letta ut over at 5 års arbeid ikkje var vekke.)

11 personer syntes dette svaret var nyttig

·

Var dette svaret nyttig?

Beklager at dette ikke hjalp.

Flott! Takk for tilbakemeldingen.

Hvor fornøyd er du med dette svaret?

Takk for tilbakemeldingen. Den hjelper oss med å forbedre nettstedet.

Hvor fornøyd er du med dette svaret?

Takk for tilbakemeldingen.

 
 

Informasjon om spørsmål


Sist oppdatert april 15, 2024 Visninger 9 279 Gjelder for: