MSN on asentunut tai tullut työasemalleni ja häiritsee työntekoa. Miten MSN voi poistaa? Se on selvinnyt, että voin poistaa MSN:n lopettamalla koko Windows-tilin, mutta sitä en aivan ensimmäiseksi tee.
Taustaa:
Kuopiossa 8.11.2019
Hyvä kuluttaja-asiamies
Tiedoksi: Microsoft msn lifestyle palautesivusto
Arvioni mukaan jonkun Microssoft päivityksen yhteydessä työkoneelleni avaussivuun (Microsoft Office 2019-käyttöjärjestelmä) on asentunut Microsoftin msn lifestyle, jota palvelua tarjoaa Microsoft News. Työpöydälle ilmestynyt msn lifestyle häiritsee työskentelyäni. Olen yrittänyt monta kertaa poistaa sen onnistumatta. Olen myös monta kertaa lähettänyt valituksen msn lifestyle palautesivuston kautta ja pyytänyt ohjeita, miten häirikön saa poistettua, mutta mitään ohjetta tai neuvoa en ole saanut. Mielestäni asiakaan tontille ei saa tulla toimimaan ilman lupaa, ja jos on vahingossa tullut, pitää poistua ja korjata jälkensä. Pyydän ystävällisesti kuluttaja-asiamieheltä apua välittömän ongelman ratkaisuun sekä toimia, joilla estetään luvaton nettitunkeilu.
Olen lähettänyt kopion tästä Kuluttaja-asiamiehelle tekemästäni ilmoituksesta Microsoftin sivuston kautta Microsoftille https://support.microsoft.com/fi-fi/help/4021566/windows-10-send-feedback-to-microsoft-with-feedback-hub-app
Välitin tiedon myös TIVI julkaisulle
Tivi-voisi jatkaa kunniakkaita perinteitään (uudesta omistajasta huolimatta) ja selvittää millä oikeuksilla ja tekniikoilla Microsoft msn lifestyle saa ja voi tulla koneelleni häiriköimään.