En pysty poistamaan Outlook-tiliäni. Tällä hetkellä minulla on tämä kyseinen tili täysin hyödytön ja haluan eroon siitä, mutta sen poistaminen tuntuu olevan jostain syystä erittäin vaikeaa. Poistamisen pitäisi mielestäni onnistua, kun klikkaa kohdasta Tiliasetukset. Tämä avaa uuden sivun tilin hallintaa koskien. Tällä sivulla on ohje kohta, "Tiliä koskevia ohjeita" ja sieltä löytyy kohta "Tili" ja "Miten suljen tilini". Ongelmat alkavat, kun avaan tämän sivun. Ensimmäinen ohje on "Siirry Microsoft-tilin yleiskatsaukseen" ja kirjaudu sisään. Kun klikkaan linkistä, se vie minut samalla sivustolla Perustietoihin. Kohta kaksi on valitse "Suojaus ja salasana". Tällaista linkkiä ei löydy mistään, ei mistään, kyseiseltä sivulta.
Kun hieman etsin ja koitin YouTubesta löytää apua, huomasin, että hieman vanhemmassa versiossa Outlookista, kun painoin Tiliasetuksia, ei avautunutkaan uutta sivua, vaan se vei asetuksiin. Tällä vanhalla asetus-sivulla, jota minulle ei enään avaudu, on kohta "Suojaus ja salasana" ja sitä kautta tilin saa poistettua ohjeiden mukaan. Mutta ongelma on se, ettei tällaista sivua aukea minulle ollekaan.
Ongelma ei ratkennut myöskään Asetuksien kautta, kun puhutaan ihan noista tavallisista asetuksista. Otin aikaisemmin yhteyttä Microsoftiin ja sain jonkin ajan kuluttua vastauksen ongelmaani. Tässä kuitenkin tuli toinen ongelma. Sain ilmeisesti ratkaisun, mutta en voinut avata kyseistä viestiä, vaan joka kerta tuli ilmoitus joka sanoi ettei minulla ole oikeutta avata viestiä. Joten Microsoftin apu ei toiminut. Kun koitin kahden kuukauden kuluttua uudelleen hakea tukea, huomasin, että nyt kun koitin saada tukea, linkit avasivat sivuja täysin ilman minkäänlaista tekstiä. Tämäkään ei siis onnistunut. Joten olen erittäin turhautunut tilanteeseen. Ensimmäinen ongelma on siis siinä, etteivät Microsoftin ohjeet jostain syystä toimi, linkit avaavat sivuja joihin annetut tiedot eivät päde ja kolmanneksi tukea en saa. Tilin poistaminen onnistui ongelmitta vanhemmassa versiossa, mutta nyt siis avautuu toiseen ikkunaan vain erillinen Microsoft-tili -sivu. Tuhannet kiitokset etukäteen, mikäli joku osaisi auttaa minua tämän tilanteen kanssa.