Het pop up venster 'Microsoft respecteert uw privacy' verschijnt onophoudelijk

Nederlands
Ondanks dat ik op alles heb geklikt, blijft het venster 'Microsoft respecteert uw privacy' telkens als ik één van de programma's opstart, zoals Outlook, Excel, Powerpoint, Word enzovoort. Ik heb een licentie op Office 365.
Kan ik dit ergens uitschakelen?

English

Although I clicked on everything, the pop-up 'Microsoft respects your privacy' reappears every time I start one of the programs, such as Outlook, Excel, Powerpoint, Word and so on. I have a license on Office 365. Can I turn this off somewhere?

Antwoord
Antwoord

AnnickVanblaere, bedankt voor je snelle reactie. Het lijkt erop dat u alle diagnostische verbindingen hebt uitgeschakeld. Of u in de toekomst te maken krijgt met Microsoft-invoegtoepassingen, schakel ze gewoon in en kijk of u hetzelfde probleem krijgt. Als het probleem aanhoudt, kunt u mijn aanbevelingen hierboven herhalen. Help de volgende persoon die dit probleem heeft door aan te geven of dit antwoord uw probleem heeft opgelost. Klik hieronder op Ja of Nee. Als je vragen hebt, laat het me weten en ik help je graag verder. Hartelijke groeten Gunasekar N


Deze reactie is automatisch vertaald. Hierdoor bevat het wellicht gramaticale fouten of vreemde zinnen.

******************************************************
AI: Artificial Intelligence or Automated Idiocy???

“You are serving a customer, not a life sentence.Learn how to enjoy your work”-LaurieMcIntosh

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 9 mei 2024 Weergaven 1.842 Van toepassing op: