er kan niet worden aangemeld bij uw account

-er kan niet worden aangemeld bij uw account- is een melding die ik sinds gisteren plotseling voorgeschoteld krijg.

Als tip wordt -afmelden en opnieuw aanmelden- gesuggereerd maar dit is onzin; werkt niet.

Systeemherstel werkt ook niet in mijn geval.

Kortom: ik kan mijn eigen computer niet meer in.

Ondertussen zie ik dat veel, zo niet alle instelling veranderd/gereset zijn en bekruipt mij een buitengewoon beklemmend gevoel.

Heb inmiddels gezien dat veel mensen dit overkomt maar een echte oplossing heb ik nog niet gezien.

Heeft iemand van jullie een tip of weet wat er aan de hand is?

Antwoord
Antwoord

Beste Robert,

Bedankt voor al je moeite. Ik kon gewoon inloggen op mail.live.com, internet was verder prima en met de instellingen voor het wachtwoord was evenmin niets mis.

Ik heb het uiteindelijk opgelost door de tutorial te volgen op: https://www.tenforums.com/tutorials/48012-youve-been-signed-temporary-profile-fix.html

Na de gevolgde stappen, kreeg ik na het aanmelden een zwart scherm. Na opnieuw opstarten hetzelfde. Echter, toen ik de dag erna probeerde - abracadabra - werkte het wel. Nou ja, ik moest wel alles opnieuw instellen. Al mijn documenten uit een andere gebruiker (msi) halen, wachtwoorden activeren, sommige programma's opnieuw installeren, microsoft edge is onvindbaar (alleen in mijn profiel, niet in dat van mijn vrouw) en zo nog wat meer gedoe. Maar inmiddels is het in ieder geval weer werkbaar.

Echter is mijn vertrouwen in windows wel drastisch gedaald.

Nogmaals, bedankt voor je moeite!

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 18 februari 2024 Weergaven 12 Van toepassing op: