weergave van pictogrammen op mijn bureaublad

De meeste snelkoppelingen op mijn bureaublad worden op een correcte manier weergegeven, namelijk het originele pictogram van de eigenaar of het bedrijf of de website waar ik naartoe wil als ik er op klik.

Maar er zijn ook een aantal snelkoppelingen die slechts één en hetzelfde pictogram weergeven, namelijk dat van Chrome.

Weet iemand hoe ik die snelkoppelingen opnieuw naar het originele pictogram kan brengen?

Antwoord
Antwoord

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo Tom, mijn naam is Neil, ik ben een onafhankelijke adviseur en een Windows 10 gebruiker zoals jij.

Ik heb in het verleden ook dezelfde problemen gehad. Ik heb links naar websites op mijn bureaublad, en soms keren ze terug van het eigen pictogram van het bedrijf/websites naar het standaardpictogram van Google Chrome.

Er is een methode om het bedrijf / websites icoon wel te gebruiken.

Ga naar een van de websites waarop het standaardchromepictogram wordt weergegeven. Klik vervolgens in Chrome op de 3 puntjes in de rechterbovenhoek en plaats vervolgens boven Meer hulpprogramma's.

Klik nu op Snelkoppeling maken. U ziet het juiste pictogram als afbeelding. Geef de sneltoets een naam zoals u wilt en klik op de knop Maken.

Hiermee wordt de snelkoppeling naar uw bureaublad toegevoegd met de juiste afbeelding van het bedrijfs- of websitepictogram.

Houd er rekening mee dat als u al een snelkoppeling met de naam hetzelfde hebt, het misschien het beste is om het op deze manier te doen:

Klik op het standaardpictogram op uw bureaublad om de website te openen.

Verwijder nu het pictogram van uw bureaublad.

Maak de nieuwe snelkoppeling met de bovenstaande instructies.

Laat het me weten als je meer hulp nodig hebt.
Neil :)

5 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 26 oktober 2024 Weergaven 2.526 Van toepassing op: