Telefoonkoppeling Windows 11 blijft opstarten

Goedemorgen,

Heb een ( klein ) probleempje met de app telefoonkoppeling. Het is een prima app waar ik af en toe gebruik van maak. Het hoeft dus niet constant tegelijkertijd met Windows 11 op te starten. Ik heb het dus al uitgeschakeld bij de opstart apps. Klaar zou je denken. Als ik echter Windows opnieuw opstart verschijnt het weer vrolijk in het systeemvak. Ik heb gekeken in taakbeheer en het schijnt dat er toch een proces gaande is met de naam PhoneExperienceHost dat er toch weer voor heeft gezorgd dat telefoonkoppeling weer opstart. Heb in msconfig en het register gekeken om het uit te schakelen maar is niet te vinden.

Iemand enig idee om het toch uit te schakelen?

Alvast bedankt!

Antwoord
Antwoord

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.



Hallo OttoSouverein, ik ben Paulo en ik wil graag helpen.

Als u wilt voorkomen dat de App Telefoonkoppeling op de achtergrond wordt uitgevoerd, klikt u met de rechtermuisknop op de app in het menu Start en klikt u vervolgens op App-instellingen. Stel onder Machtigingen voor achtergrond-apps de optie in op Nooit en kijk of het werkt.

5 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 27 februari 2024 Weergaven 447 Van toepassing op: