Na installatie van McAfee blijft compter hangen met melding opnieuw opstarten

Mijn laptop met Windows10 moest na installatie van McAfee, opnieuw opgestart worden.

Na vele uren naar de melding "opnieuw opstarten" gekeken te hebben, heb ik de computer uitgezet en weer aan. Helaas ik krijg alleen nog maar een scherm " Opnieuw opstarten" te zien.

Ik heb McAfee, benadert, zij verwijzen door naar Windows.

Help ajb,  zie het antwoordt van McAfee.

Geachte mevrouw Kraaipoel, 

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Intel Security Support voor McAfee producten.
Uw Service Request nummer is: *Persoonlijke informatie verwijderen*

Ik heb uw account gecontroleerd met het emailadres *persoonlijke informatie verwijderd* en ik heb uw abonnement voor McAfee LiveSafe gevonden welke geldig is t/m 17.05.2017.

Misschien zijn er veel Windows Updates, die moeten geinstalleerd worden.  Mocht u PC nog niet opnieuw opgestart zijn aub contact met Microsoft opnemen aub en ze zullen u verder helpen, hoeft u zich niet te zorgen.  

Mocht u nog vragen hebben over Intel Security - verzoeken wij u vriendelijk het Service Portaal van Intel Security te bezoeken voor meer informatie:

Hallo Simone Kraaipoel,

Bedankt voor uw vraag.

U geeft aan MCAfee te hebben geinstalleerd en vervolgens heeft u de computer opgestart. Nu blijft deze bij opnieuw opstarten hangen en gebeurd er verder niks. Ik wil u eens vragen om te kijken of u Windows 10 in veilige modus kunt starten. Neem een kijkje op deze link om uw computer in veilige modus te starten Windows 10 - Windows 7. Als dat lukt kunt u MC afee verwijderen en dan kijken of uw computer wel gewoon opstart. Doe ook meteen een update van uw stuurporgramma’s. Zie deze link. Kijk of het u met bovengenoemde stappen weer in uw computer komt komen. Graag ontvang ik nog wat meer informatie betreft welke Windows versie u heeft enz. Mocht bovengenoemde stap niet helpen hoor ik dat graag en dan kijken we verder naar een oplossing!

Met vriendelijke groet,

Bobby

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 14 januari 2024 Weergaven 824 Van toepassing op: