Hallo, als ik mijn email open dan schiet het beeld naar de rechtse kant buiten het scherm en kan zo geen mail lezen, want kan ik hier aan doen ? ik heb windows mail, ik krijg geen fout berichten, kan iemand mij hier mee helpen ? bedankt alvast

Hallo, ik heb windows mail en het probleem is als ik de computer opgestart heb en ik wil mijn mail openen dan opent die de mail maar het beeld schiet weg naar de rechtse kant van het scherm en schiet dus buiten het beeld, wat kan ik hier aan doen ? bvd

Antwoord
Antwoord

Patrick100 schreef op 4-7-2010 11:30:

Hallo, ik heb windows mail en het probleem is als ik de computer opgestart heb en ik wil mijn mail openen dan opent die de mail maar het beeld schiet weg naar de rechtse kant van het scherm en schiet dus buiten het beeld, wat kan ik hier aan doen ? bvd

Schiet hij soms naar een tweede beeldscherm (dat er nu niet is)? Kijk daarvoor eens bij de eigenschappen van het beeldscherm of er soms een tweede ingesteld is.

En dit: als je rechtsklikt op het balkje in de taakbalk kiezen voor 'vorig formaat' en dan nog een keer rechtsklikken en kiezen voor 'Verplaatsen'. Met de pijltje-naar-links toets kun je het mailscherm dan naar links verslepen totdat het in beeld komt. Bevestigen met <enter>.


karelV [MVP - Windows Desktop Experience]
--- karelV

3 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 28 maart 2024 Weergaven 1.958 Van toepassing op: