Geen netwerk

Beste, Gisteren starte ik mij pc op en kreeg de meding "kan momenteel geen verbinding maken controleer uw netwerk en probeer het later opnieuw" Als ik op OK drukte kon ik mijn account wachtwoord ingeven en alles werkte normaal. Ik heb nu ook gemerkt dat als ik opstart en de bovenvermelde melding krijg en ongeveer 1 minuut wacht dan start de aanmelding modus automatische en moet ik mijn wachtwoord ingeven.

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.



Hallo en bedankt voor het bereiken van. Mijn naam is Anthony.
Ik ben onafhankelijk adviseur en ik help u graag.

Ik begrijp hoe moeilijk het is, wanneer het apparaat of app niet zal werken op de manier waarop het zou moeten. Controleer de verschillende oplossingen die in de onderstaande link staan om dit probleem aan te pakken.

https://support.microsoft.com/en-ph/help/10741/...

U ook verwijzen op de onderstaande link.

https://support.microsoft.com/en-ph/help/403865...

Hoop dat het zal helpen.
Laat het me weten als je verdere hulp nodig hebt.

Bedankt en Keep Safe.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Beste Anthony,

Ik heb alle mogelijkheden geprobeert maar niets werkte. Ik vond het raar dat als ik op OK drukte bij de foutmelding ik kon inloggen op mijn account en dat dan alles normaal werkte, ook de Wifi. Ik heb dan bij Gebruikersaccounts opnieuw aangevinkt dat er een wachtwoord moest ingevoerd worden bij het opstarten en alles werkte weer normaal. Als test heb ik de instelling om geen wachtwoord te gebruiken opnieuw terug uitgevinkt, en nu werkt alles weer normaal.

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoi Johnny,

Sorry voor het ongemak, Als het probleem blijft bestaan, Omdat we zijn gekomen tot de mogelijke oplossing. Ik stel voor om System Restore uit te voeren. Met Systeemherstel u systeemwijzigingen ongedaan maken die mogelijk problemen veroorzaken. Volg de stappen op de onderstaande link voor de juiste richtlijnen voor het oplossen van problemen.

https://www.tenforums.com/tutorials/4588-system...

Als u systeemherstel niet uitvoeren. Ik stel voor om uw windows of computer te resetten zonder verlies van uw bestanden. Als u windows opnieuw instelt, wordt uw computer vernieuwd en wordt Windows 10 teruggeboekt naar de oorspronkelijke status zonder uw bestanden te verliezen. Als u het wilt doen, volg dan deze stappen.

- Klik op de knop Start.
- Klik op Instellingen.
- Klik op "Update & security".
- Klik op Herstel en selecteer 'Deze pc opnieuw instellen'.
- Klik op "Aan de slag".
- Klik op "Houd mijn bestanden".
- Het weergeven van uw app kan opnieuw worden geïnstalleerd Klik op 'Volgende'.
- Een waarschuwing weergeven waarin staat dat u de upgrade niet ongedaan maken en terug gaan naar de vorige versie van windows Klik op Volgende.
- Klik op 'Opnieuw instellen'.

Als de functie 'Opnieuw instellen' niet werkt in het besturingssysteem. U de modus 'WINRE (Windows Recovery Environment)' proberen.

Raadpleeg de stappen.

- Klik op Herstel en selecteer 'Geavanceerd opstarten'.
- Klik op "Nu opnieuw opstarten", het besturingssysteem wordt opnieuw opgestart en in de "WINRE (Windows Recovery Environment)"-modus.
-Selecteer "Problemen oplossen".
- Selecteer "Reset deze pc".

Opmerking: dit is een niet-Microsoft-website. De pagina lijkt te zijn het verstrekken van nauwkeurige, veilige informatie. Kijk uit voor advertenties op de sites die producten kunnen adverteren die vaak worden geclassificeerd als een PUP (potentieel ongewenste producten). Grondig onderzoek elk product geadverteerd op de sites voordat u besluit om te downloaden en te installeren.

Hoop dat het zal helpen.
Dank u.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 10 april 2024 Weergaven 162 Van toepassing op: