De service User Profile Service verhindert het aanmelden
Misbruik melden
Dank u wel.
Gerapporteerde inhoud is verzonden
Hallo janetO-1970,
Bedankt voor uw bericht op Microsoft Community!
U geeft de volgende melding te krijgen als u probeert in te loggen op Windows 10 De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Wanneer krijgt u exact de melding. Bij alle gebruikers of bij een bepaald account. Mocht u dat nog niet geprobeerd hebben, zou u dat eens willen proberen en laten weten wat het resultaat is? En vanaf wanneer/welke handelingen heeft u dit probleem(bv na een update)? Graag wat meer informatie, in afwachting van uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Bobby
Misbruik melden
Dank u wel.
Was dit antwoord nuttig?
Helaas heeft dit niet geholpen.
Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.
Hoe tevreden bent u met dit antwoord?
Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Hallo Bobby,
Deze melding krijg ik op de computer van mijn schoonmoeder. Zij heeft maar 1 account op de computer aangemaakt. Zij krijgt geen mogelijkheid om een nieuw account aan te maken.
De foutmelding doet zich voor na het volgende:
Mijn schoonmoeder was ineens de app Mail kwijt. Toen ik bij haar ging kijken verbaasde ik me erover dat alle apps in start rood waren ipv blauw. Ik zag dat er in meldingen een melding stond dat er een fout was opgetreden. Dit moest worden gerepareerd. Ik heb dit aangeklikt en de schijf werd gerepareerd ( meen ik). Er werd in ieder geval iets gerepareerd. Hierna ging de computer opnieuw opstarten. Ik wilde inloggen maar toen kreeg ik de foutmelding (ook in een rood scherm). Mijn schoonmoeder logt overigens in met haar Microsoft account. Voor het geval dit van belang is.
Met vriendelijke groet,
Janet
Misbruik melden
Dank u wel.
1 persoon vond dit antwoord nuttig
·Was dit antwoord nuttig?
Helaas heeft dit niet geholpen.
Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.
Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vraaggegevens
Laatst bijgewerkt 10 april 2025 Weergaven 545 Van toepassing op: