Applicaties uit het externe bureaublad in twee beeldschermen tonen

Ik heb Windows 7 Ultimate en aan mijn PC zijn twee beeldschermen aangesloten. In Windows 7 kan ik de applicaties (MS Office, PDF, etc.) zonder problemen in twee beeldschermen tegelijk gebruiken. Als ik het externe bureaublad gebruik, kan ik geen applicaties uit het externe bureaublad in het tweede beeldscherm tonen, alleen in één beeldscherm. Ik zou graag bijv. Word uit het externe bureaublad in het ene scherm en PDF uit het externe bureaublad in het andere scherm. Is dit wel of niet mogelijk om over twee beeldschermen te tonen? Als het wel mogelijk is, hoor ik het graag hoe je dat kan instellen?
Antwoord
Antwoord

Hey Fyra,

Hierbij volgt de info die ik heb kunnen terugvinden:

 

In Windows 7 Ultimate en Windows 7 Enterprise biedt Verbinding met extern bureaublad ondersteuning voor het gebruik van meerdere weergaven met een hoge resolutie tijdens een externe sessie. Als u wilt dat het bureaublad van de externe computer meerdere beeldschermen gebruikt, voert u de volgende stappen uit:

 

 

1.

Open Verbinding met extern bureaublad door te klikken op de knop Start. Typ Verbinding met extern bureaublad in het zoekvak en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Verbinding met extern bureaublad.

 

2.

Klik op Opties en vervolgens op het tabblad Weergave.

 

3.

Schakel het selectievakje Al mijn beeldschermen gebruiken voor de externe sessie in en klik op Verbinden.

 

Bron: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Remote-Desktop-Connection-frequently-asked-questions

 

mvg

33 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 14 juni 2024 Weergaven 21.330 Van toepassing op: