2 extra beeldschermen

Ik werk met een HP Pavilion Laptop 15-cs3. Vanwege Corona dus thuis.

Nu wil ik 2 extra beeldchermen aansluiten. Ik heb daarvoor een HDMI splitter maar daarmee kan ik de extra schermen niet uitbreiden alleen dupliceren.

Ka iemand aangeven wat de beste oplossing is. Heb een adapter voor een VGA aansluiting. Daarbij wordt aangegeven dat de monitor net is verbonden. Zijn er andere mogelijkheden die wel werken of moet ik iets anders instellen. Ik zie maar 2 schermen bij de instellingen.

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.



Beste PeterMeijer3,

Bedankt voor het contact! Ik ben een onafhankelijke adviseur en een Microsoft-gebruiker zoals jij. Ik zal u hierbij graag helpen.

Voor zover ik uw vraag heb begrepen, gebruikt u een laptop en u wilt deze uitbreiden naar drie monitoren door 2 externe monitoren met een HDMI Splitter te gebruiken, maar het probleem is dat u slechts twee verschillende schermen ziet, het laptopscherm iets laat zien en de twee monitoren iets laten zien? Klopt dat?

Sommige HDMI-splitters nemen een enkel signaal en splitsen het in twee identieke signalen. (zelfde uitgang). Als u wilt dat er twee verschillende afbeeldingen op de monitoren worden weergegeven, moet de HDMI-splitter de extend-modus ondersteunen of moet u de HDMI-hub gebruiken die de extend-modus ondersteunt. Anders detecteert de laptop slechts één externe monitor, wanneer u deze uitbreidt of dupliceert, krijgt u één uitvoer op de twee monitoren.

Laat het me weten als je meer hulp nodig hebt en houd me op de hoogte.

Sincerely,

Dyari Barham
Independent Advisor & Microsoft Community Member

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Dank Diary

Heb je ook merken en types voor me? Bij navraag bij 3 bedrijven konden ze me niet helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.



Beste PeterMeijer3,

Ik ben bang dat we geen externe bedrijven of merken voor gebruikers kunnen noemen, het zou een reclame voor de merken zijn. U kunt er echter op internet naar zoeken of de websites bekijken zoals hieronder:
https://www.lifewire.com/best-hdmi-switchers-41...

Bedankt voor uw begrip. Als je geen vragen meer hebt, voel je vrij om een beoordeling te kiezen en een geweldige dag te hebben.

Standaard disclaimer: Er zijn links naar niet-Microsoft websites. De pagina's lijken nauwkeurige, veilige informatie te bieden. Kijk uit voor advertenties op de sites die producten kunnen adverteren die vaak zijn geclassificeerd als een PUP (Potentieel ongewenste producten). Onderzoek grondig elk product dat op de sites wordt geadverteerd voordat u besluit het te downloaden en te installeren.
Sincerely,

Dyari Barham
Independent Advisor & Microsoft Community Member

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 20 april 2024 Weergaven 3.344 Van toepassing op: