Mappen verdwenen uit Hotmail account!

Beste lezer,

Sinds jaar en dag gebruik ik mijn Hotmail account voor al mijn email, dit is altijd goed gegaan. Helaas kwam ik er vandaag achter dat al mijn persoonlijk aangemaakte mappen zijn  verdwenen, hierin stond belangrijke mail die ik al jaren bewaarde in de bewuste mappen. Deze mappen zijn van de ene op de andere dag verdwenen. Ze zijn niet meer terug te vinden op outlook.com. Ik heb al diverse browsers geprobeerd. Is er een manier om ze terug te halen? Ik heb het al geprobeerd via de link: "verwijderde mail terughalen"

Antwoord
Antwoord

Hallo WouterFAS,

 

Welkom bij Microsofts forum ondersteuning.

Erg vervelend dat uw eigen mappen zomaar verdwenen zijn!

 

Helaas is een map, zodra deze verwijderd is, ook echt definitief verwijderd. De inhoud van de map komt in de map ‘Verwijderd’ te staan.

 

Deze kunt u daar normaliter wel gewoon uit halen en in een nieuwe map met -bijvoorbeeld-  dezelfde naam plaatsen.

 

Voor meer informatie over het herstellen van verwijderde berichten en alle stappen om dit te doen, verwijs ik u graag naar deze pagina

Maar omdat u aangeeft dit al geprobeerd te hebben, wil ik het bericht wel nogmaals proberen terug te halen uit onze systemen. Hierover kan ik u geen enkele succes garantie geven, maar het is uiteraard wel het proberen waard.

Om dit te doen heb ik het e-mailadres waarvan deze mail verdwenen is nodig. Om hierbij uw privacy veilig te stellen, heb ik een privé gesprek voor u geopend. U vindt deze door op de rode link bovenaan uw vraag te klikken.

 

Hoewel dit waarschijnlijk niet het antwoord is dat u wilde, hoop ik dat het u wel verder helpt.

Mocht u ondertussen nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 29 januari 2024 Weergaven 4.984 Van toepassing op: