Hallo MLinnemans,
Welkom bij Microsofts forum ondersteuning.
Uitvinden dat er achterhaalde beveiligingsgegevens gekoppeld zijn aan uw account is altijd naar, zeker als u ze juist dan nodig heeft.
De beste manier om uw beveiligingsgegevens te vervangen is door ze als verloren te markeren:
-
Log in met uw account en wachtwoord op: https://account.live.com/proofs/manage
-
Er zal u nu om een code gevraagd worden. Daarnaast wordt er ook de optie geboden ‘Ik heb geen van deze meer’ of ‘Ik gebruik geen van deze meer’.
-
U kunt nu nieuwe beveiligingsinformatie toevoegen. Er kunnen maximaal tien beveiligingsgegevens, zoals alternatieve emailadressen en telefoonnummers, worden toegevoegd aan een account. Hoe meer gegevens u kunt toevoegen, hoe kleiner de kans
dat u ooit (definitief) wordt buitengesloten uit uw account.
Nadat u uw veiligheidsinformatie als verloren of achterhaald heeft aangemerkt, duurt het 30 dagen voordat de oude informatie is vervangen door de nieuwe informatie
die u heeft toegevoegd. Tijdens deze 30 dagen kunt u de nieuwe informatie dus nog niet gebruiken om uw wachtwoord te veranderen.
Wat betreft de wachtwoord wijziging wil ik u graag doorverwijzen naar de één-op-één ondersteuning van Microsoft. Voor wachtwoord herstel is namelijk veel gevoelige
informatie nodig, die beter beschermd is binnen zo'n compleet privé gesprek.
Via
deze link
komt u op een speciale Microsoft account ondersteuningspagina. Kies hier voor de optie
Ik vind geen oplossing voor mijn probleem. U komt nu bij een ondersteuningsformulier uit.
Ik ben er van overtuigd dat mijn collega's van dit team er alles aan zullen doen om u zo snel mogelijk de toegang tot uw account terug te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
5 personen vonden dit antwoord nuttig
·
Was dit antwoord nuttig?
Helaas heeft dit niet geholpen.
Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.
Hoe tevreden bent u met dit antwoord?
Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.
Hoe tevreden bent u met dit antwoord?
Hartelijk dank voor uw feedback.