Hoe komt het dat ik mij bij outlook telkens opnieuw moet aanmelden ondanks ik het vakje aangemeld blijven aanvink PLUCH

Beste

Van bij de overschakeling naar outlook moet ik mij telkens opnieuw aanmelden ondanks ik het vakje aangemeld blijven aan vink wat doe ik fout of wat is er fout.

Pluch

Hallo Pluch,


Welkom op het Outlook.com forum.

 

Ik begrijp uit je melding dat je elke keer opnieuw moet aanmelden bij Outlook.com.

 

De optie om aangemeld te blijven zou moeten werken totdat je klikt op Afmelden. Dus als je na het gebruik van je e-mail op Afmelden hebt geklikt, dan zul je de volgende keer weer opnieuw moeten aanmelden en zijn de gegevens niet meer onthouden.

 

Het is ook mogelijk dat je je browser hebt ingesteld om bij het afsluiten de cache en cookies te verwijderen, als dit het geval is, dan worden de opgeslagen gegevens ook niet meer bewaard en zul je je de volgende keer opnieuw moeten aanmelden.

 

Als deze twee dingen voor jou niet van toepassing zijn, dan wordt dit mogelijk veroorzaakt doordat er problemen zijn met de instellingen van de browser. Daarom is het aan te raden om de browser te optimaliseren.

 

Je kunt Internet Explorer-instellingen terugzetten naar de status van toen Internet Explorer voor het eerst op je computer werd geïnstalleerd. Deze functie is handig wanneer je problemen oplost die kunnen zijn veroorzaakt doordat instellingen na de installatie zijn gewijzigd. Het terugzetten van de instellingen van Internet Explorer kan niet worden teruggedraaid. Bij het terugzetten gaan alle vorige instellingen verloren.

 

Internet Explorer-instellingen terugzetten:

1. Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Verkenner.

2. Start Internet Explorer opnieuw.

3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.

5. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

6. Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klik je op Sluiten en vervolgens op OK.

7. Sluit Internet Explorer De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

 

Deze handleiding kan je ook via deze link vinden.

Ook raad ik je aan om te controleren of je de laatste versie van Microsoft Silverlight hebt. Deze gratis plug-in zorgt ervoor dat de algemene Outlook.com-ervaring vlotter verloopt. Deze kun je hier downloaden: Microsoft® Silverlight™.

 

Mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden bij het uitvoeren hiervan dan hoor ik het graag.

 

Groeten,

 

Pascal

 

 

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 20 april 2024 Weergaven 3.977 Van toepassing op: