Blauw scherm

Beste,

Wellicht vaker gevraagd, maar telkens krijg ik bij het openen van Outlook op m'n notebook een blauw scherm met 

de mogelijkheden  'registreren' of 'aanmelden'. 

Ik dien dan op 1 van beide te klikken voordat m'n mailbox wordt geopend. Waarom niet rechtstreeks? Waarom deze

extra klik telkens?

Antwoord
Antwoord

Hallo Charl63,

Dit scherm is ontworpen om gebruikers vanaf één plek de kans te bieden zich aan te melden in een bestaand account, ofwel een nieuw e-mailadres te creëren.

Indien je deze stap standaard wenst over te slaan kun je overwegen de daaropvolgende pagina aan je favorieten toe te voegen:

• Open je internetbrowser en navigeer naar https://outlook.live.com/owa.
• Klik Aanmelden
• Voeg de site toe aan je favorieten/bladwijzers, bijv. voor Edge via de stappen vanuit dit artikel.

Daarnaast kun je uiteraard ook je feedback naar onze Product Ontwikkelaars adresseren, ter overweging van toekomstige updates. Klik hiervoor binnen je Outlook-mailbox op het vraagteken-icoon en kies Feedback, of plaats je idee/suggestie op het Outlook Uservoice-forum.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar neem gerust opnieuw contact met ons op indien je aanvullende vragen of problemen hebt.

Groeten,

Carlos

---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 10 oktober 2023 Weergaven 73 Van toepassing op: