Bestanden uploaden in mail

Hallo,

Sinds enkele dagen kan ik via e-mail geen bestanden meer uploaden en doorsturen.

Wanneer ik dit probeer te doen, komt het volgende te staan: De volgende bestanden konden niet in bijlage worden gezet: Groepswerk kaartjes.docx. Probeer het later opnieuw.

Wanneer ik dit 'later' opnieuw probeer, blijft deze melding komen.

Dit is zeer vervelend aangezien ik niets meer kan doorsturen van bestanden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groeten

Leandra

Hallo Leandra,


Excuses voor de late reactie.

Deze foutmelding kan tevoorschijn komen wanneer het bestand dat je probeert toe te voegen groter is dan de toegestane bestandslimiet.

Kun je aangeven wat de grootte is van het genoemde Groepswerk kaartjes bestand? Indien er al andere bestanden aan de mail waren toegevoegd, laat dan ook even de grootte van deze bestanden weten. De limiet is immers van toepassing op het gehele uitgaande e-mailbericht - niet per bestand.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Groeten,
Carlos 

---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Geen probleem!

De grootte van dat bestand is maar 761 kB. Er waren geen andere bestanden al toegevoegd omdat dit helaas niet meer lukt.

Als het te groot was, komt dat er normaal toch specifiek bij te staan? 

Het is al bijna een maand zo dat ik niets kan versturen via mail. Best vervelend... Hopelijk is er een oplossing voor dit probleem.

Groeten,

Leandra

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hallo Leandra,

Er wordt in de foutberichten inderdaad vaak referentie gemaakt naar de grootte van de bijlage(n) indien deze de limiet overschreden heeft, echter is dit niet altijd het geval. De foutmelding die je in je eerste bericht noemt kan wel degelijk ook een gevolg zijn van de bestandsgrootte, echter niet wanneer dit slechts enkele honderd KB's betreft.

Laten we het euvel wat nader bestuderen. Kun je alsjeblieft enkele aanvullende gegevens naar ons sturen?

• Het e-mailadres waaruit je de bijlagen verstuurt. Laat deze informatie achter in het privébericht dat ik rechtsboven in beeld onder Berichten voor je heb aangemaakt, maar laat ook altijd even een notificatie achter wanneer je een privébericht beantwoord hebt.
• Bevestiging of dit probleem optreedt bij gebruik van Outlook Mail in de browser, of bij gebruik van de Mail-app en/of een ander e-mailprogramma?
• Of er meerdere e-mailadressen aan je Outlook-mailbox gekoppeld zijn.
• Of je wijzigingen hebt waargenomen rond de tijd dat het euvel begon.
• Of het probleem voor alle type bestanden van toepassing is en ongeacht de geadresseerde ontvanger(s).

Alvast bedankt maar weer!

Groeten,
Carlos
---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 10 oktober 2023 Weergaven 287 Van toepassing op: