Office 32 bit naar 64 bit overzetten

Ik heb enkele dagen geleden windows office gedownload van de microsoft site maar ik kan niet kiezen voor 32 of 64 bit , hoe kan ik dit toch verhelpen 

Zie foto ---->>>> na het invoeren van mijn productcode kan ik nog enkel het land en de taal kiezen 

daarna wordt er mij gevraagd om het product te downloaden , maar dit is steeds een 32 bit 

waarom kan ik niet kiezen voor een 64 bit? 

Mijn office op 32 bit blijft steeds hangen , reageert niet , ik moet deze steeds opnieuw opstarten , onmogelijk om er fatsoenlijk mee te werken 

Hier nog enkele printscreens 

wat ik niet goed begrijp 

heb mijn product geactiveerd en er wordt gezegd dat ze het niet kunnen vinden 

--->>> zie foto's

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Welk product heb je precies aangeschaft? Ik zie een geactiveerde Office 2016 Professional Plus-licentie en een niet-geactiveerd Office 365-abonnement. Welke wil je gebruiken?

Meerdere installaties/activaties op één pc geven vaak problemen. Ik zou aanraden om met deze tool alle installaties te verwijderen. Installeer daarna opnieuw de versie die je wilt hebben. Voor Office 365 kan dat via deze pagina (daar kun je ook kiezen voor 32- en 64-bits). Voor Office 2016 Professional Plus heb je na je aanschaf een productcode en een downloadlink ontvangen.


Hartelijke groet,

Remco

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

op mijn laptop stond geen office 365 , heb ik nooit gehad , enkel een trial versie ervan , deze had ik al verwijdert van mijn pc

gisteren kocht ik een key voor office 2016 , ik ging dan via mijn microsoft account aanmelden om de key in te voeren en de software te kunnen downloaden 

nu waarom daar steeds office 365 bij staat heb ik geen idee 

nu de reden waarom je 2x office 2016 geactiveerd ziet staan is omdat na de installatie van office 2016 ik een melding kreeg dat er geen office producten werden gewonden , en ik heb dan domweg dezelfde software 2x geactiveerd , daarom dat het er 2 keer bijstaat 

nu ga ik office 2016 opnieuw installeren , ik hoef hiervoor toch weer niet office 2016 te downloaden , kan ik de reeds gedownloade software van gisteren installeren en dan bij opstarten van office activeren? 

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Blijkbaar zijn er nog resten van de proefversie aanwezig en daardoor krijg je nu de foutmelding ''Abonnement niet gecontroleerd''. Daarom zou ik alles verwijderen en opnieuw installeren. Je kunt dezelfde download gebruiken mits deze voor Office 2016 is.

Office 2016 Professional Plus wordt meestal niet met een account geactiveerd, omdat je dit product aanschaft via speciale programma's als Home Use Program of Surfspot/Slim.nl. Dat kan de andere foutmelding (''geen producten gevonden'') verklaren. Je moet dan activeren met je productcode via deze optie (onderaan, met rood omlijnd)

Hartelijke groet,

Remco

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoi Remco,

Ik zit met bijna hetzelfde probleem als Kurt. Mijn probleem is dat ik automatisch de 32-bits versie krijg terwijl ik de 64-bits versie wil hebben. 

In de allereerste screenprint van Kurt hierboven zit namelijk geen mogelijkheid om te kiezen voor de 32 of 64-bits versie. Hoe kan ik toch de 64-bits versie verkrijgen?

Alvast dank voor jouw hulp.

Groet, Ronald

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Helaas, deze tip had ik ook gezien alleen werkt die bij mij niet. Ik krijg namelijk die link (taal, 32/64 bits...) helemaal niet te zien!?

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Dan wordt het wellicht zoiets voor de Professional Plus:

https://support.office.com/en-us/article/use-the-office-2016-offline-installer-f0a85fe7-118f-41cb-a791-d59cef96ad1c#OfficePlans=signinorgid

Onder tab Office for Business....

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 5 mei 2024 Weergaven 3.474 Van toepassing op: