Ik krijg een melding pop-up Uw Microsoft-account brengt alles samen wanneer ik een app open

Wat betekent dit?

De meldingspop-up met het bericht "Uw Microsoft-account brengt alles samen" is een echte communicatie van Microsoft, die meestal wordt weergegeven wanneer er wijzigingen worden aangebracht in uw Microsoft-account of wanneer u een MS Office-programma opent. Dit bericht dient als herinnering dat uw Microsoft-account een service voor eenmalige aanmelding is die al uw Microsoft-services, waaronder Outlook, Word, Excel en andere, onder één account verenigt. Als u deze pop-up onhandig of vervelend vindt, kunt u deze stappen volgen om het probleem op te lossen: Zorg ervoor dat u bent aangemeld bij uw Microsoft-account in alle Office-toepassingen die u gebruikt. Als u dit doet, kan worden voorkomen dat de pop-up herhaaldelijk wordt weergegeven. Controleer of er updates in behandeling zijn voor uw Microsoft Office-toepassingen. Het installeren van de nieuwste updates kan helpen bij het oplossen van bekende problemen die de pop-up kunnen activeren. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u overwegen uw Office-installatie te herstellen. U kunt dit doen door naar het Configuratiescherm te gaan, Programma's en onderdelen te selecteren, uw Microsoft Office-installatie te vinden, er met de rechtermuisknop op te klikken en "Repareren" of "Wijzigen" te kiezen op basis van uw Office-versie. Als geen van de bovenstaande oplossingen werkt, is het misschien het beste om hulp te zoeken bij Microsoft-ondersteuning voor verdere hulp. Onthoud altijd hoe belangrijk het is om uw Microsoft-account veilig en up-to-date te houden, omdat het dient als de centrale hub voor al uw Microsoft-services, abonnementen, apparaten en persoonlijke gegevens. Door deze stappen te volgen, kunt u het pop-upbericht effectief beheren en de beveiliging en functionaliteit van uw Microsoft-account behouden.


Deze reactie is automatisch vertaald. Hierdoor bevat het wellicht gramaticale fouten of vreemde zinnen.

Best Regards
Babatunde Afolabi

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

ik heb al van alles geprobeerd, tot en met verwijderen van 365 tot heropstarten en nieuw installeren, de melding krijg ik niet weg, hoe kan ik die melding toch wegkrijgen, is zeer irritant bij opstarten office programma

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

helaas, die optie lrijg ik niet meer. Deze optie heb ik in het begin wel gehad en kon ik op doorgaan klikken, nu krijg ik direct volgende als popup

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Dan maar eens informeren bij support:

Contact opnemen - Microsoft Ondersteuning

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 23 april 2024 Weergaven 1.981 Van toepassing op: