home button

Weet misschien iemand waar de home button is gebleven ,

na enige tijd zoeken niets gevonden.

Antwoord
Antwoord

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.



Hoi Ger,

Dit is Wil, een van de onafhankelijke adviseur, een expert met Windows 10 en een collega Windows 10-gebruiker zoals jij. Ik begrijp uw bezorgdheid over de Microsoft Edge Home-knop.

Standaard is de startknop voor Microsoft Edge verborgen. U inschakelen door Edge te openen en klik op de drie puntjes (...) rechtsboven. Klik op Instellen en klik op Vormgeving. Van daaruit schakelt u de schakelaar voor startknop in en u de startpagina instellen op een specifieke website of een nieuwe tabbladpagina die leeg is.

Ik hoop dat de informatie die ik heb verstrekt zal u helpen. Als u meer hulp nodig hebt, gelieve terug te antwoorden en ik zal zo snel mogelijk reageren. Een prettige dag.

Bedankt
Wilfred P.
Onafhankelijk Adviseur

Standaard disclaimer: Er zijn links naar niet-Microsoft websites. De pagina's lijken accurate, veilige informatie te verstrekken. Kijk uit voor advertenties op de sites die reclame kunnen maken voor producten die vaak worden geclassificeerd als een PUP (Potentieel ongewenste producten). Grondig onderzoek elk product geadverteerd op de sites voordat u besluit om te downloaden en te installeren.

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 18 oktober 2021 Weergaven 748 Van toepassing op: