Windows Media Player mangler, efter opgradering fra Windows 8.1 til Windows 10

Jeg er hyppig bruger af Windows Media Player, til afspilning af musik og video. Efter jeg installerede Windows 10 på min pc, mangler Windows Media Player. Jeg har forsøgt "Slå Windows-funktioner til eller fra" men her er Windows Media Player ikke og under "Standardprogrammer" har jeg nu intet program til afspilning af musik og video. Jeg har desuden som alternativ til Media Player prøvet applikationerne "Groove Musik" og "Film og tv", men begge apps lukker ned efter ét sekund. Er det muligt at få Windows Media Player tilbage? Jeg har desuden også opdateret til Windows 10 på min bærbare pc, og der var Windows Media Player der stadig efter opgraderingen???

Med venlig hilsen

csnielsen

Svar
Svar

Hej

Som jeg forstår det mangler du Windows Media Player og har nogle problemer med apps.

Du kan prøve at hente Windows Media Player her - http://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=48231

 

Du kan prøve at køre Windows 10 app fejlfinder

Du kan også prøve dette:

Windows tasten + x og vælg kommandoprompt (administrator)

  1. Skriv - dism /online /cleanup-image /restorehealth og tryk på enter, vent på kommandoen er færdig.
  2. Skriv - sfc /scannow og tryk på enter

Husk mellemrummene i begge kommandoer.

Jeg håber dette svar er til hjælp.

Med venlig hilsen,

Erik H. 

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

Svar
Svar

Hej csnielsen.

Linket virkede fint hos mig. Måske har der været lidt problemer med serveren, da du forsøgte.

Den bragte mig hertil

Med venlig hilsen

Carsten 

Hvis dette indlæg var nyttigt, markér det som svar, således andre brugere også kan få glæde af det.

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

 
 

Spørgsmålsinfo


Senest opdateret december 9, 2023 Visninger 553 Gælder for: