Windows Media Player i Windows 10

Når jeg sætter en CD i drevet og vil afspille fra drevet med Windows Media Player hakker hver eneste melodi på Media Player. Jeg har opdateret de drivere, der har tilknytning til CD rom drevet uden effekt. - Jeg kan ikke finde nogen hjælp på nettet. - Hvad gør jeg?
Svar
Svar

Hej igen Inge

Du har helt ret, dette handler om, at din pc ikke har nogle drivere til Windows 10 til rådighed og jeg derfor vil være nødt til at sende dig videre til Medion.

Da Windows 10 var gratis tilgængeligt som opdatering, så tjekkede Windows hvorvidt PC'en var stærk nok til at køre styresystemet, og var dette tilfældet, så ville man få tilbudt opdateringen. Hvorvidt producten vælger fremadrettet at lave drivere til den specifikke enhed kunne ikke vurderes.

 

Med Windows 10 introducerede vi Windows som en service, en model for kontinuerlig værdiudlevering via to årlige funktionsopdateringer og månedlige kvalitetsopdateringer. Ved at erkende, at en kombination af hardware, driver og firmware-support er nødvendig for at have en god Windows 10-oplevelse, opdaterede vi vores support livscykluspolitik for at tilpasse sig hardwarestøtteperioden for en given enhed. Hvis en hardwarepartner stopper med at understøtte en bestemt enhed eller en ​​nøglekomponen, og stopper med at levere driveropdateringer, firmwareopdateringer eller rettelser, kan det betyde, at enheden ikke kan udføre en fremtidig opdatering af Windows 10-funktionen.

 

Nogle enheder kræver ekstra hardware support for at give den bedst mulige oplevelse, når de opdateres til den nyeste opdatering af Windows 10. Disse systemer understøttes imidlertid ikke længere af producenten, og uden den nødvendige driverstøtte kan de være ude af stand til at benytte Windows 10 opdateringer uden en potentiel præstationspåvirkning.

 

Du kan give os feedback omkring dette hvis du ønsker at dele din mening om problemstillingen. Du søger i din Start-menu efter "Feedback Hub". Du skal derefter skrive hvad du har på hjertet og sende det. Når du gør dette, så vil vores tekniske team blive gjort opmærksomme på dit forslag. 

 

Hvis du har flere spørgsmål, så er du velkommen til at skrive igen.

 

Mvh

Runa

3 personer syntes, at dette svar var nyttigt

·

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

 
 

Spørgsmålsinfo


Senest opdateret maj 9, 2024 Visninger 943 Gælder for: