Opdatering til den nyeste version af Windows 10.

I forbindelse med opdatering af windows 10 stoppede opdateringen efter ca. 71% opdatering. Følgende fejlkode blev vist: 0x80070652. Giv mig venligst en fuldstændig udførlig vejledning så jeg kan opdatere 100%. På forhånd tak for hjælpen.

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.



Hej Rømø,

Jeg er Jin, en fyr Windows 10 bruger og en uafhængig rådgiver. Jeg kan se, at du får en fejl: 0x80070652, mens du forsøger at opdatere din Windows 10 til version 1909.

Hvis du vil starte, skal du først køre fejlfindingsværktøjet til Windows Update og kontrollere, om det går igennem.
https://support.microsoft.com/help/4027322

Hvis det ikke reparere problemet, foreslår jeg, at du rydde Windows Update cache, før du forsøger at opdatere din Windows.

1. Genstart computeren, og start i fejlsikret tilstand. Sådan starter du i fejlsikret tilstand: https://support.microsoft.com/help/12376/
2. Kør kommandoprompten i fejlsikret tilstand som administrator.
2. Type: netto stop wuauserv og ramte Enter.
3. Type: netto stop cryptsvc og ramte Enter.
4. Åbn Stifinder, og gå til C:\Windows, og find SoftwareDistribution, og slet denne mappe.
5. Gå tilbage til kommando prompt og skriv: netto start wuauserv og ramte Enter
6. Type: netto start cryptsvc og ramte Enter.
7. Genstart computeren igen.

Hvis problemet stadig fortsætter, kan du gøre det manuelt ved at hente Windows Update-assistenten.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-downlo...
Klik på Knappen Opdater nu for at hente assistenten.

Hvis alt andet mislykkes, skal du oprette et USB- eller dvd-installationsmedie for at opgradere Windows 10 til den nyeste version. På samme link skal du klikke på hent værktøjet hent nu i stedet for knappen Opdater nu for at oprette et installationsmedie. Følg derefter vejledningen i afsnittet "Brug af værktøjet til at opgradere denne pc til Windows 10".

Jeg håber, at dette hjælper.

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

automatisk opdatering af windows 10 ønskes

1 person syntes, at dette svar var nyttigt

·

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

I forbindelse med opdatering af windows 10 stoppede opdateringen efter ca. 71% opdatering. Følgende fejlkode blev vist: 0x80070652. Giv mig venligst en fuldstændig udførlig vejledning så jeg kan opdatere 100%. På forhånd tak for hjælpen.

Vi alle vide, hvad der tjener fædrelandets bedste 

2 personer syntes, at dette svar var nyttigt

·

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

 
 

Spørgsmålsinfo


Senest opdateret marts 30, 2024 Visninger 1.405 Gælder for: