4 dage uden adgang - hvor er de mails som ikke kunne modtages?

Hej,

Da vi havde skiftet betalingskort gik betalingen for 365 familie ikke igennem, og derved kunne jeg ikke sende eller modtage mails i 4 dage, indtil betalingen igen blev oprettet.

Da jeg kom på igen, kom der ikke nogle mails ind for de dage hvor jeg ikke kunne sende/modtage mails. Jeg ved at der er blevet sendt mindst 1 mail som ikke er blevet leveret, og jeg tænker at der muligvis er flere som ikke er kommet frem.

Hvordan får jeg de mails som blev sent til mig i de 4 dage, men ikke er kommet frem?

Vh

Kasper

|

Hej Kasper, Mit navn er Oluwatosin, og jeg vil være mere end glad for at hjælpe dig med din forespørgsel. Dette er et bruger-til-bruger-communityforum. Vi har ikke adgang til din konto. Jeg er ked af at høre, at dine e-mails ikke blev leveret. De ikke-leverede e-mails er blevet returneret som en afvisningsmeddelelse fra serveren til afsenderen. Du kan ikke gendanne disse meddelelser og mails, fordi de ikke blev leveret til din konto. Afsenderen skal sende posten igen. Jeg håber det hjælper! Lad mig vide, hvis du har spørgsmål. Giv tilbage til fællesskabet. Hjælp den næste person, der har dette problem, ved at angive, om dette svar løste dit problem. Klik på Ja eller Nej nedenfor. Med venlig hilsen Oluwatosin.


Dette svar er blevet automatisk oversat. Derfor kan der være grammatikfejl eller mærkelige formuleringer.

Var dette svar nyttigt?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Godt! Tak for din feedback.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback.

 
 

Spørgsmålsinfo


Senest opdateret marts 7, 2024 Visninger 6 Gælder for: