Ook ik heb last van die uitroeptekens. Ik heb .mp4 bestand 

Hallo,

Ook ik heb last van die uitroeptekens. Ik heb .mp4 bestand en het rare is als ik de video's toevoeg is het geen probleem en kan ik ze gewoon afspelen, en ook na het knippen gaat het nog goed. als ik alles afspeel op het einde komt er opeens bij sommige video's zo'n uitroepteken te staan. wanneer ik dit stukje video verwijder komt er bij een andere een uitroepteken te staan ( die het daarvoor nog gewoon deed). en zo door. Of bij sommige doet het geluid het niet of alleen het beeld het niet.

Ik heb de fixit al geprobeerd maar die vind geen fouten.

Mvg Denise Roes

Hallo Denise,

Welkom bij het Movie Maker forum.

Ik begrijp dat je gele uitroeptekens in je project ziet verschijnen  bij het afspelen.

Ik kan me voorstellen dat dit best wel vervelend is en wil je graag helpen een oplossing te vinden.

Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Windows Live Movie Maker hebt geïnstalleerd:

door hier te klikken.

 Zorg ervoor dat de bestanden die je gebruikt van een ondersteund bestandsformaat zijn - bepaalde bestandsindelingen worden niet ondersteund door Windows Live Movie Maker. Een lijst met ondersteunde formaten kan hierworden gevonden.

 

Controleer of de mediabestanden nog beschikbaar of lokaal op je computer opgeslagen zijn. Je kunt de locatie van het bestand vinden en handmatig instellen, volg de onderstaande stappen:

 1. Open het project bestand in Movie Maker.
 2. Dubbelklik op de afbeelding die wordt weergegeven met het fout-pictogram.
 3. Klik op Zoeken, en zoek de locatie waar de bestanden zijn opgeslagen.
 4. Open de map en klik op Openen.

 

Opmerking: Als je een project-bestand maakt is het veel beter als je de bronbestanden lokaal op je computer opslaat.

 

Zorg ervoor dat je de juiste codecs hebt om je video's en audio-bestanden af ​​te spelen. Audio-en video heeft codecs nodig om het bestand af te spelen en het is belangrijk dat je de juiste codecs geïnstalleerd of bijgewerkt hebt in je PC. MediaInfo zal eventuele problemen met ontbrekende of defecte codecs herkennen en of het al is geïnstalleerd op je computer of niet. Je kunt het hierdownloaden.

 

Opmerking: Als je de codec die je nodig hebt niet kunt vinden, kun je de video converteren naar een ondersteund formaat (bijv. wmv) en vervolgens toevoegen aan je Movie Maker-project.

Zorg ervoor dat je videokaart drivers up to date zijn. Movie Maker maakt uitgebreid gebruik van de videokaart GPU (graphics processing unit). De display driver is van invloed op de betrouwbaarheid, prestaties en compatibiliteit van de videokaart met diverse software.

 

Om de versie en de videokaart driver datum te bepalen, voer je het Diagnostisch hulpprogramma voor DirectX (dxdiag) uit:

 1. Klik op de knop Start en typ dxdiag in het zoekvak en druk op Enter op het toetsenbord.

 2. Klik op het tabblad Weergave en je zult de stuurprogramma gegevens evenals de versie van het stuurprogramma zien. Als je videokaart stuurprogramma verouderd lijkt, ga dan naar de site van de fabrikant van de videokaart en kijk of er een nieuwere versie beschikbaar is.

 

Ik hoop dat het helpt.

 

Groetjes,

Marina

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 27 december 2022 Weergaven 147 Van toepassing op: