Problemen met outlook.com

ik heb windows 7 en heb sinds het overzetten van hotmail naar outlok het problem dat ik mijn mail niet meer kan openen. ik heb echt geen idee hoe ik dit zal kunnen verhelpen. zal mij iemand ondersteuning hierbij kunnen bieden.

 

alvast bedankt

 

Hoi ReginaCuypers,

 

Welkom op ons Microsoft Community forum en alvast onze excuses voor het wachten op een antwoord van ons.

 

We begrijpen alvast dat je problemen ondervind met het openen van je mail na de overgang van Hotmail naar Outlook.com.

 

Wees ervan bewust dat je de juiste browser nodig hebt om goed gebruik te kunnen maken van Outlook.com, neem hiervoor even een kijk op de volgende pagina:

Beste browser voor Outlook.com

 

Ik wil je allereerst aanraden om de instellingen van je browser te optimaliseren, volg hiervoor de stappen op onderstaande link:

Instellingen voor Internet Explorer herstellen

 

Ook raad ik je aan om de cookies van je computer te verwijderen, zie hiervoor deze link:

Cookies verwijderen en beheren

 

Probeer ook eens via een andere browser of computer.

 

Het is nodig om de meest recente versie van Silverlight te hebben. Dit kan je controleren via onderstaande link (website is in het Engels): Microsoft Silverlight

 

Bovenaan de pagina wordt weergegeven welke versie zich op jouw computer bevindt en als er een nieuwere versie is dan wordt dat direct eronder weergegeven en kan je het daar downloaden.

 

Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan weer contact met ons op.

 

Bedankt,

Anique

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 10 oktober 2023 Weergaven 56 Van toepassing op: