update windows Internet Explorer 9 mislukt, foutcode 9C48

beste mensen de update(zie titel) msilukt en 5 andere updates staan wel in de lijst met :update voltooid, maar niet in de lijst met geïnstalleeerde updates. Wat kan ik doen? Alvast bedankt voor de moeite,

vriendelijke groeten,

Guuz

Antwoord
Antwoord

Beste Guuz,

 

Het kan voorkomen dat geïnstalleerde updates niet zichtbaar zijn in de softwarelijst wanneer ze overschreven worden door nieuwere, deel uitmaken van een grotere update of het door de installatie van andere updates onmogelijk is geworden ze te verwijderen. Dat is op zichzelf dus geen probleem.

 

De foutmelding bij de installatie van de update voor IE is lastiger van aard. Foutcode 0x9C48 is geen Windows Update-foutcode. Wel vind ik deze foutcode terug in arapio.h, dat foutcodes voor ARAP beheert, de Windows-implementatie voor een netwerkprotocol van Apple. Het lijkt me eigenlijk niet dat dit hier van toepassing is. Andere varianten van 9C48 leveren ook geen resultaat op.

 

Het beste advies dat ik dan ook in dezen kan geven is nogal algemeen: Verwijder eerst de huidige installatie van Internet Explorer zodat u weer IE7 op het systeem hebt, download en installeer handmatig IE9, reset het update-systeem en voer de System Update Readiness Tool uit.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 31 januari 2021 Weergaven 4.222 Van toepassing op: