Spotnet Error: Kan de ordinaal 459 niet vinden in DLL-bestand urlmon.dll.

Ik weet niet of dit de beste website is om te uploaden,

Maar elke keer als ik een spot probeer te downloade van Spotnet krijg ik de volgende error:
Kan de ordinaal 459 niet vinden in DLL-bestand urlmon.dll.

Antwoord
Antwoord
Goeiemiddag,

hier precies het zelfde probleem ik heb het echter ook als ik windows live mail open en google chrome werkt ook helemaal niet meer, ik heb indd het zelfde geprobeerd als hierboven in een het bericht van marc, ook bij mij indd de melding dat de bewerking geslaagd is maar zonder resultaat helaas.

Dit alles is allemaal begonnen na een recente update van Windows enige dagen geleden, het probleem zit hem in beveiligingsupdate " KB2847204 " als je naar windows-update gaat en opent kun je een link aanklikken van geinstalleerde update's typ dan rechtsboven in het zoek frame het update nummer in zodat je deze snel vind, zodra die in je scherm verschijnt kun je hem aanklikken en verwijderen.
Raadzaam is ook om het automatisch instaleren uit te schakelen zodat je de aankomende update's nog even kan controleren of hij er weer tussen staat is dit dan het geval haal het vinkje weg, klik met je rechtermuis knop op de des betreffende update en klik op update negeren! Nadat je dit gedaan heb kan je automatisch updaten weer gerust inschakelen zonder dat dit probleem weer door deze update veroorzaakt kan gaan worden.

Mvg Dennis

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 31 januari 2021 Weergaven 4.270 Van toepassing op: