Echo123 en account skype verwijderen

Echo 123 had ik al gevraagd. Nu wil ik definitief mijn account verwijderen. Ik Skype toch nooit.

Alles wat ik had aan gegevens werkt niet. Tegen mijn zin weer aangemeld. Zelfs mijn gegevens zijn niet te wissen.

Alleen de klantenservice kan dat doen las ik steeds. Ik had geen last van de storing.

Bij Skype wil ik alles er uit hebben maar hoe???

Ik ga niet weer alle dagen alles weer opnieuw proberen. Ik heb geen oplossing.

Iemand van Microsoft kan dit toch wel oplossen hoop ik???

Met vriendelijke groet,

Henny van Meerten

Dag Henry,

Bedankt voor je vraag. Het is me echter niet geheel duidelijk wat je precies wilt verwijderen. Het Echo123 account hoofd bij Skype. Of je die kunt verwijderen kan ik je niet zeggen. Mogelijk weten ze daar op het Skype forum wel een oplossing voor: http://community.skype.com/?category.id=English

Ik lees echter ook dat je je Skype account wilt verwijderen. Tenminste, zo lees ik de titel. Het account in Skype is een Microsoft account. Mogelijk gebruik je die ook in Windows 10. Als je die dus opzegt, wat via live.com kan, dan kun je die niet meer gebruiken in Windows 10. In dat geval dien je op je pc dus eerst een lokaal account aan te maken. Pas daarna zou ik het Microsoft account opzeggen op live.com.

Het aanmaken van een lokaal account kan via start, instellingen, gebruikers, nieuwe gebruiker, lokaal account.

MVG,

Marc

6 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 11 april 2024 Weergaven 1.148 Van toepassing op: