sommige mails komen niet binnen

beste forumleden

Sinds kort gebruikt mijn werkgever mails om ons van allerlei zaken op de hoogte te houden. Nu zit ik met het volgende probleem, ik ontvang haar mails niet, ook al is het emailaddres wel correct. Een collega had de mail al eens naar me doorgestuurd, en ik stond wel degelijk in de lijst van ontvangers, alleen heb ik nooit iets gehad. Mijn werkgever ontvang mijn mails wel, maar als ze hier op antwoord krijg ik niets terug. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt

Conny
Antwoord
Antwoord

Hallo Conny,

 

Welkom op ons Microsoft Community forum.

 

We begrijpen dat je plots geen e-mail meer ontvangt in je account van sommige personen. We willen je uiteraard graag helpen dit op te lossen.

 

Om er zeker van te zijn dat het niet ligt aan je account instellingen, wil ik je even vragen om de onderstaande punten te bekijken:

 

Controleer je map Ongewenst

 

Meld je aan bij Outlook.com,

Klik op Ongewenst in het linker kader,

Controleer of de ontbrekende mail al in deze map staat,

Als je hier berichten ziet die bezorgd hadden moeten worden in je Postvak IN, vink je de betreffende berichten aan, en klik op de knop Niet ongewenst.

 

Controleer je lijst met geblokkeerde afzenders

 

Klik op het tandwielicoon en kies voor Meer e-mailinstellingen,

Onder Ongewenste e-mail voorkomen klik op Veilige en geblokkeerde afzenders,

Klik Geblokkeerde afzenders,

Selecteer in de lijst Geblokkeerde afzenders de naam of het domein (het gedeelte van een e-mailadres dat achter het @-teken staat, zoals MSN of Hotmail.com/Outlook.com.) waar je e-mail van wilt ontvangen, en klik dan op << Uit lijst verwijderen.

 

Voeg het e-mailadres toe aan je lijst Veilige afzenders

 

Klik op het tandwielicoon en kies voor Meer e-mailinstellingen,

Onder Ongewenste e-mail voorkomen klik op Veilige en geblokkeerde afzenders,

Klik Veilige afzenders,

Typ in het tekstveld het e-mailadres of domein waar je altijd e-mail van wilt ontvangen, en klik dan op Aan lijst toevoegen >>.

 

Controleer je E-mail Regels

 

Klik op het tandwielicoon en kies voor Meer e-mailinstellingen,

Onder Outlook aanpassen klik op Regels voor het sorteren van nieuwe berichten,

Voer een van de acties uit, afhankelijk van je benodigdheden: klik Bewerken naast de regel die je wilt bewerken of kies de regel die je wilt verwijderen en klik Verwijderen.

 

Controleer je Ongewenste e-mail instellingen

 

Klik op het tandwielicoon en kies voor Meer e-mailinstellingen,

Klik onder Ongewenste e-mail voorkomen op Filters en rapporteren,

Kies onder Een filter voor ongewenste e-mail kiezen het niveau van bescherming dat je wilt, en klik dan op Opslaan. Als het Exclusief niveau is ingesteld, worden berichten van afzenders die niet in je contacten of lijst van veilige afzenders staan in de map Ongewenst bezorgd,

Klik op Opties in de linker bovenhoek om terug naar het Hotmail Opties scherm te gaan.

 

Controleer je Antwoordadres

 

Klik op het tandwielicoon en kies voor Meer e-mailinstellingen,

Onder E-mail schrijven op klik op Antwoordadres,

Selecteer Huidig e-mailadres,

Klik Opslaan.

 

Verder lees ook even de volgende pagina door:

 

Waarom worden e-mailberichten die naar Outlook.com worden gestuurd op beleidsgronden geweigerd?

 

Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.


Met vriendelijke groet,


Michel K.

 

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

5 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 17 april 2024 Weergaven 11.858 Van toepassing op: