Mail word niet geladen in Outlook

Al ruim een week heb ik het volgende probleem met Outlook: ik kan wel inloggen, maar de mails worden niet geladen, de mappen worden wel getoond, maar verder niets. Kan ook geen nieuw bericht maken. Ik gebruik Internet Explorer 9. Met Goolge Chrome werkt het wel, maar pas na het sluiten van een foutmelding en 'vernieuwen' van de pagina.

Hallo Lex,

 

Bedankt dat je contact met ons opneemt en welkom op het Microsoft Community forum.

 

Zoals ik uit je bericht begrijp is het niet mogelijk voor je om een nieuwe e-mail aan te maken en dat de e-mails niet worden geladen in Outlook.com.

 

Ik raad je aan allereerst je browser te optimaliseren om er zeker van te zijn dat het niet aan je browser ligt. Dit kan je doen door de volgende stappen uit te voeren.

 

Als je een andere browser gebruikt dan Internet Explorer, raadpleeg dan de informatie van die browser over hoe je de instellingen optimaliseert.

 

Ook raad ik je aan om de cookies van je computer te verwijderen, zie hiervoor deze link:

Verwijder cookies

 

Probeer ook eens via een andere browser of computer.

 

Het is nodig om de meest recente versie van Silverlight te hebben. Dit kan je controleren via onderstaande link (website is in het Engels): Microsoft Silverlight

 

Bovenaan de pagina wordt weergegeven welke versie zich op jouw computer bevindt en als er een nieuwere versie is dan wordt dat direct eronder weergegeven en kan je het daar downloaden.

 

Wees er ook van bewust dat je de juiste browser ondersteuning nodig hebt om Outlook.com goed te kunnen gebruiken. Neem hiervoor onderstaand artikel eens door:

Welke browsers worden ondersteund door SkyDrive, Personen en Outlook.com?

 

Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan weer contact met ons op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michel K.

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft dit niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

 
 

Vraaggegevens


Laatst bijgewerkt 26 mei 2024 Weergaven 2.208 Van toepassing op: