Contacten in Windows Live mail

In de lijst van contactpersonen in Windows Live Mail staat ineens
een contact (echo 123) dat ik niet kan verwijderen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg
dit contact niet verwijderd. De volledige naam is Echo/Sound Test Service. De persoonlijke website is

HTTP://www./skype.com/go/help.

Mogelijk is dit contact automatisch geplaatst in de lijst met contactpersonen en in het onderdeel Sociale Netwerken

na het downloaden van Skype.

Tevens staat bij het onderdeel Sociale Netwerken, in Windows Live mail, ook Echo 123 en ook nog een contact met de naam
Marian Tomczak, dit contact is ook niet te verwijderen.

Gaarne een oplossing voor dit probleem waarbij bij voorbaat dank. 

Met vriendelijk groet, 

Peter Debeij

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 4 november 2018 Views 311 Van toepassing op:
Antwoord
Antwoord

Hallo Peter,

Welkom op het Microsoft Community forum.

Ik begrijp dat je enkele onbekende contacten te zien krijgt in je contactpersonenlijst met Windows Live Mail.

De contacten die je in je bovenstaande bericht noemt zijn inderdaad afkomstig uit een Skype-koppeling van het Microsoft-account waarmee je bent aangemeld in Windows Live Mail - echo123 is een standaard (test)contact en de andere persoon bevind zich normaliter in je Skype-contacten. Door je af te melden uit het programma (rechtsboven in je Windows Live Mail startscherm) zouden deze contacten ook moeten verdwijnen. Wil je deze echter permanent opruimen, dan zul je de koppeling tussen Skype en je Microsoft-account moeten verbreken. Neem in dit geval voor verdere stappen alsjeblieft contact op met de helpdesk van Skype.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons echter weten indien je aanvullende vragen of problemen hebt.

Groeten,

Carlos

---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.