PC plotseling zeer traag

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 10-7-2013 is mijn PC plotseling zeer traag geworden.

Het maakt niet uit wat ik doe, of ik nu een word document open of mijn mail wil bekijken

of iets op internet wil zoeken. Alles gaat zeer traag.

Wat kan ik hieraan doen?

Met vriendelijke groet,

Piet

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 12 september 2019 Views 1.042 Van toepassing op:
Antwoord
Antwoord

Dag Piet,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het weer werkt. In Windows 8 zit het inderdaad net even anders. Namelijk:

1) Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u op Zoeken.
Typ Herstel in het zoek vak, tik of klik op Instellingen en tik of klik op Herstel.

2) Tik of klik op Systeemherstel starten en volg de prompts.

Wat betreft de twee vragen:

1) Wij raden opschoon programma's in het algemeen af. Er komt vaak meer rommel mee met dergelijke pakketten en los daarvan kunnen ze schade verrichten als je niet precies weet wat ze doen. Beter start je Windows in zo'n geval schoon op en zorg je dat de harde schijf niet vol loopt. Ruim de schijven dus tijdig op zoals je prullenbak.

2) Ben er zeker van dat je de bureaublad versie van IE opent. De app versie van de Internet Explorer ondersteund dit namelijk niet meer. Flash wordt namelijk op ten duur vervangen door HTML 5. Deze versie kan namelijk wat de eerdere versie niet konden. De grafische aspecten van flash. Daarnaast is dit makkelijker te beveiligen ten opzichte van flash. Vandaar die overgang.

MVG,

Marc

1 persoon werd geholpen door dit antwoord

·

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.