wat is het verschil tussen Windows live mail en Outlook e mail

Wat is het verschil tussen
Windows live mail
Outlook e mail
en welke van de twee kan ik overal lezen ,maken en gebruiken op alle pc's
en welke is de beste \?
Rudolph
Antwoord
Antwoord

Hallo Rudolph,

Welkom op het Microsoft Community forum!

Ik begrijp dat je graag meer informatie wenst te ontvangen m.b.t. de verschillen tussen Windows Live Mail en Outlook. Ik wil je graag meer duidelijkheid verschaffen.

Allereerst wil ik je ervan bewust maken dat er momenteel drie varianten zijn:
- Windows Live Mail
Microsoft Outlook (onderdeel van het Office-pakket)
Outlook.com (voorheen Hotmail)

De eerste twee (Windows Live Mail en Microsoft Outlook) zijn e-mailprogramma's die je als software op je PC dient te installeren. Je kunt hierin al je e-mailadressen configureren, en de producten bieden je een makkelijke manier om je accounts te beheren voor het dagelijkse gebruik van e-mails, contactpersonen en agenda. Bovendien bieden de programma's doorgaans een groter aanbod opties dan de gemiddelde webmail (zoals Outlook.com). Waar Microsoft Outlook een betaald product is, kun je Windows Live Mail gratis downloaden vanaf de website hierboven.

Outlook.com daarentegen is de enige van de drie genoemde services die je gemakkelijk vanaf elke locatie met actieve internetverbinding je e-mails laat beheren. Je kunt binnen je internetbrowser via de adresbalk de site 'outlook.com' invoeren om tot je mailbox te geraken.

Een antwoord op de vraag 'welke is de beste' zal natuurlijk altijd een subjectief antwoord opleveren, daar elke mening verschilt. Gebruik zodoende de in dit bericht opgenomen links én de aanvullende informatie om je eigen opinie te vormen.

Mocht je echter verdere vragen of problemen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Groeten,

Carlos

---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

65 personen werden geholpen door dit antwoord

·

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 24 juli 2020 Views 18.187 Van toepassing op: