• juli 17, 2017
    Aankondiging: Ontwerp voor de nieuwe site voor de Microsoft-community

In juli zal Microsoft de eerste van de vele verbeteringen van de site implementeren. Deze verbeteringen zijn gericht op het moderniseren van de Microsoft-community en op het helpen van klanten om het meeste uit hun ervaring met de community te halen.

• Tijdens de implementatieperiode kan het zijn dat u het oude of het nieuwe ontwerp van de site ziet; dat is afhankelijk van uw locatie

• Wij verwachten dat de implementatie voor de meeste klanten vanaf midden juli zichtbaar zal zijn en op 31 juli voltooid zal zijn.

Opmerking: Gesprekken via persoonlijke berichten die in het verleden hebben plaatsgevonden, worden niet in het nieuwe ontwerp opgenomen. Wij verzoeken u persoonlijke berichten die je wilt bewaren op te slaan.

Lees meer over de aankomende verbeteringen van de site in deze thread.

Hartelijk dank dat u deel uitmaakt van de Microsoft-community!

Vraag
6207 weergaven

Traag opstarten na upgrade van Windows 10

GeertAlaerts vroeg op

Hoi,

Vandaag heb ik met veel plezier de upgrade van Windows 8.1 naar Windows 10 uitgevoerd. Upgrade is super verlopen, maar mijn laptop start sinds de update zeer traag op. Bij Windows 8.1 was dit een zalige 10 seconden, nu is dit ongeveer 8 keer zolang (80 seconden).

Nog iemand met dit probleem ?

Gr

Geert

137 personen hadden deze vraag

Misbruikgeschiedenis

Het statuspictogram Beantwoord Antwoord
GeertAlaerts antwoordde op

Hoi,

Uiteindelijk is de installatie perfect gelukt en laptop start op in 8 seconden ☺☺☺. Ik heb raad gekregen van Menno Schoone van "schoonepc" om na de upgrade een kale installatie uit te voeren en de drivers te updaten. Bij mij moest de driver van de videokaart geupdated worden.

Ik ben een zeer gelukkig persoon.

Geerg

7 personen vinden dit nuttig

Misbruikgeschiedenis

voortgang