de parameter is onjuist

hallo mijn naam is bram en ik heb een externe harde schijf van 640 gig die al best oud is en nu wil mijn moeder een aantal foto's er af halen van vroeger maar geeft die aan dat de parameter onjuist is. ik heb al een gratis recovery software geprobeert maar die deed het niet en als ik naar schijfbeheer ga om te kijken hoe die er in staat laad die niet 

wie kan mij helpen

met vriendelijke groet bram schouwink

|

Dag Bram, 

Zou je het volgende kunnen aangeven zodat ik een beter beeld krijg van de situatie: 

• Wanneer je de externe harde schijf aansluit, zie je dan een foutmelding in apparaatbeheer.  (Rechtermuisknop op Start > Apparaatbeheer). 
  • En zie je de harde schijf verschijnen in de verkenner?
  • Op welke moment zie je precies de melding dat de parameter onjuist is en waar zie je die melding? 

In afwachting op je reactie. 

Met vriendelijke groet, 

Robert

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft het niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hartelijk dank voor uw feedback.

dag robert 

ik zie de externe harde schijf wel in verkenner en als ik er op klik laat hij eerst heel lang en dan zegt die dat het ongeldig is of dat de parameter onjuist is. en zodra ik de schijf heb aangesloten en naar apparaat beheer geeft hij geen foutmelding en ziet hij hem bij schijfstations ook staan. ook ervaar ik dat zodra de schijf is aangesloten mijn laptop vaak vast loopt ik kan mijn laptop niet opstarten als die is aangesloten en ik krijg soms een zwart scherm die ik kan verhelpen door de schijf los te koppelen 

met vriendelijke groet 

Bram Schouwink

Was dit antwoord nuttig?

Dag Bram, 

Mijn excuses voor de late reactie. 

Het lijkt me dat er een probleem met de harde schijf zelf is daar dat je op twee verschillende apparaten hier problemen mee ondervind.   

Je zou kunnen kijken wat of de handleiding of website een probleemoplossing-sectie heeft.  Bezoek daarvoor de website van de fabrikant van de website.   

Mocht je hierop terug willen komen, laat het gerust weten.  

Met vriendelijke groet, 

Robert

Was dit antwoord nuttig?

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 11 juni 2021 Weergaven 389 Van toepassing op: