• juli 17, 2017
    Aankondiging: Ontwerp voor de nieuwe site voor de Microsoft-community

In juli zal Microsoft de eerste van de vele verbeteringen van de site implementeren. Deze verbeteringen zijn gericht op het moderniseren van de Microsoft-community en op het helpen van klanten om het meeste uit hun ervaring met de community te halen.

• Tijdens de implementatieperiode kan het zijn dat u het oude of het nieuwe ontwerp van de site ziet; dat is afhankelijk van uw locatie

• Wij verwachten dat de implementatie voor de meeste klanten vanaf midden juli zichtbaar zal zijn en op 31 juli voltooid zal zijn.

Opmerking: Gesprekken via persoonlijke berichten die in het verleden hebben plaatsgevonden, worden niet in het nieuwe ontwerp opgenomen. Wij verzoeken u persoonlijke berichten die je wilt bewaren op te slaan.

Lees meer over de aankomende verbeteringen van de site in deze thread.

Hartelijk dank dat u deel uitmaakt van de Microsoft-community!

Vraag
  • Deze thread is vergrendeld voor toekomstige antwoorden
237 weergaven

Het Windows 10 inlogscherm laat niet meer het e-mailadres van mijn account zien.

Nathalie_W vroeg op

Sinds het installeren van de Anniversary Update (versie 1607), laat het inlogscherm niet meer mijn e-mailadres van mijn Microsoft Accounts zien. Dit maakt het moeilijk om te weten welk wachtwoord ik moet ingeven als ik meerdere Microsoft Accounts heb met dezelfde gebruikersnaam.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn inlogscherm mijn Microsoft Account's e-mailadres laat zien, zodat ik weet welk wachtwoord ik moet ingeven?

En als ik vastzit in het inlogscherm omdat ik niet meer weet welk e-mailadres ik gebruik om in te loggen op Windows, hoe kan ik zien welk account dit is?

Is dit antwoord nuttig voor je? Markeer het als Antwoord. Dit helpt andere forumleden.
2 personen hadden deze vraag

Misbruikgeschiedenis

Het statuspictogram Beantwoord Antwoord
Nathalie_W antwoordde op
Om de privacy van gebruikers te verbeteren, introduceert de Anniversary Update een nieuwe optie in Instellingen om het e-mailadres op het inlogscherm te verbergen of niet. Om de privacybedenkingen van de gebruiker te beschermen, is de standaard-instelling op uitgeschakeld gezet, zodat het e-mailadres verborgen is.

Je kunt het laten zien van je e-mailadres aan- en uitzetten door naar Instellingen > Accounts > Aanmeldingsopties te gaan. Wanneer je je e-mailadres wilt laten zien, onder "Privacy" schakel Laat account details zien (bijv. e-mailadres) op inlogscherm IN.

Wanneer je vastzit in het inlogscherm en je weet niet voor welk e-mailadres je het wachtwoord moet invoeren, kun je de Herstelconsole gebruiken om te zien welk account het is. (Notitie: de volgende stappen zullen niet werken wanneer Bitlocker is geïnstalleerd.). Om dit te doen:

In het inlogscherm, houdt de Shift-toets ingedrukt terwijl je Aan/Uit > Herstart selecteert. Als je geen toetsenbord aan je apparaat hebt zitten (bijv. bij een tablet), zul je hiervoor het schermtoetsenbord moeten gebruiken. Vanuit het Windows inlogscherm, selecteer het Toegankelijkheid  icoon in de linker onderhoek, en selecteer Schermtoetsenbord.
Wanneer je PC opnieuw opstart naar het Een optie kiezen scherm, selecteer Probleemoplosser > Geavanceerde opties > Opdrachtprompt
Je apparaat wordt opnieuw opgestart en het OEM- of Windowslogo zal zichtbaar zijn terwijl Windows de Opdrachtprompt voorbereid.
Het Opdrachtpromptscherm vraagt je om een account te kiezen om door te gaan (alleen Administratoraccounts zullen zichtbaar zijn)

Kies een account, en het e-mailadres zal verschijnen onder de gebruikersnaam en dan word je om je wachtwoord gevraagd. Wanneer je ingelogd bent in je account, kun je in Instellingen wisselen tussen de inlogopties voor het laten zien van je e-mailadres, zoals eerder beschreven.
Is dit antwoord nuttig voor je? Markeer het als Antwoord. Dit helpt andere forumleden.
Wees de eerste persoon die dit als nuttig heeft gemarkeerd

Misbruikgeschiedenis

voortgang