dvd werkt niet meer.

Hallo ik kan mijn dvd speler niet meer gebruiken  en de melding die ik krijg schijnt te betekenen dat windows het apparaat niet herkent en nu zag ik in een van de fora dat die aanraden dan microsoft te blokkeren, is er niet een andere oplossing hietvoor?
- <System>
  <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-PnP"Guid="{9C205A39-1250-487D-ABD7-E831C6290539}" />
  <EventID>410</EventID>
  <Version>0</Version>
  <Level>4</Level>
  <Task>0</Task>
  <Opcode>0</Opcode>
  <Keywords>0x4000000000000000</Keywords>
  <TimeCreated SystemTime="2015-08-18T21:03:32.351033100Z" />
  <EventRecordID>139</EventRecordID>
  <Correlation />
  <Execution ProcessID="4"ThreadID="204" />
  <Channel>Microsoft-Windows-Kernel-PnP/Configuration</Channel>
  <Computer>DESKTOP-M7P1NB6</Computer>
  <Security UserID="S-1-5-18" />
  </System>
- <EventData>
  <Data Name="DeviceInstanceId">SCSI\CdRom&Ven_TSSTcorp&Prod_CDDVDW_SN-208AB\4&21334629&0&010000</Data>
  <Data Name="DriverName">cdrom.inf</Data>
  <Data Name="ClassGuid">{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}</Data>
  <Data Name="ServiceName">cdrom</Data>
  <Data Name="LowerFilters" />
  <Data Name="UpperFilters" />
  <Data Name="Problem">0x0</Data>
  <Data Name="Status">0x0</Data>
  </EventData>
  </Event>
|

Hallo Donald,

Bedankt voor je vraag. Je zou in apparaatbeheer kunnen controleren of je dvd-speler daar wel te zien is en hier het stuurprogramma kunnen updaten. Mocht je dit gecontroleerd hebben zou je de oplossing van Marc in deze thread kunnen raadplegen.

Met vriendelijke groet,
Ricardo Olv.

1 persoon vond dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft het niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Dank jevoor je reactie.  Het apparaat wordt wel gezien in beheer en er wordt zelfs in de eigenschappen gemeld dat het apparaat correct werkt en ik de drijver is in orde.  Hij heeft het eerder gehad onder Windows8.1 maar toen ik een extern apparaatje erbij aansloot leek het alsof hij jaloers werd want hij deed het op slaag weer.  Ik heb zelf het idee dat het in de taken zit die er in apparaat beheer aan zijn gekoppeld.  Iets met de lower en upper filters.  Want hij begon het te doen toen ik voor de 2e maak een installatie disk wilde gebruiken die ik van Toshiba gaf moeten kopen omdat ik geen recovery disk had gemaakt.  Hij staat ook wel op.  Maar het ijs alsof het geblokkeerd wordt.  Misschien een deze complottheorie maar ik geloof echt dat het daar mis gaat.  En ik ken de computertaal niet om het opnieuw te configureren.  Maar in ieder geval bedankt.  Groeten. Donald 

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft het niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 31 januari 2021 Weergaven 116 Van toepassing op: