Inloggen met Microsoft account op mijn PC - er wordt 2x het inlogscherm gepresenteerd, ik moet 2x inloggen

Mijn PC is vorige week, 20 oktober 2017, bijgewerkt met de laatste versie van W10 Pro versie 1709 Build 16299.19

Vanaf die update moet ik 2x inloggen met mijn Microsoft account op mijn PC.

Het inlogscherm komt na de 1e keer terug met opnieuw een blanco regel voor het invoeren van mijn password.

Vast bedankt voor je reactie.

Frank

|
Antwoord
Antwoord

Hallo Frank,

Graag zou ik je willen informeren over het aanmeldingsprobleem waar je tegenaan loopt. Je hebt namelijk aangegeven dat je je twee keer dient aan te melden.

Dit is een bekend probleem bij ons en wordt nader onderzocht. Er zal hiervoor een update plaatsvinden om het probleem te verhelpen. Echter kan ik de exacte datum niet meegeven.

Indien je je wachtwoord twee keer moet invoeren bij de ontgrendeling van jouw scherm, probeer dan het volgende:

Instellingen > Accounts > Aanmeldingsopties > onder Privacy, schakel de optie Gebruik mijn aanmeldingsgegevens om de configuratie van mijn apparaat automatisch te voltooien na een update uit

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd, maar laat het me weten als je nog vragen hebt.

Met vriendelijke groeten,
Danny

19 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft het niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 31 januari 2021 Weergaven 1.963 Van toepassing op: