Windows 8.1 Medium plaatsen. Er ontbreken een paar bestanden. Deze bestanden zijn beschikbaar via het installatie - of herstelmedium van windows.

Hallo ik heb een ASUS T100t notebook, windows 8.1 en ik probeerde de interne microfoon uit te zetten via > configuratie > hardware en geluiden > audio apparaten beheren > opnemen. 

Maar ik heb het geluidsprogramma blijkbaar helemaal uit het systeem verwijderd (weet niet hoe precies) en nu zegt mijn notebook dat er geen geluidsapparatuur geinstaleed is. Het was daar maar nu niet.

Dit betekent ook dat elke app die een microfoon nodig heeft, werkt niet meer. Video opnames enz

Ik probeerde systeem herstel te gebruiken maar ik heb geen herstel punt.

Ik probeerde de fabrieksinstelling terug te zetten met backtracker met hij geeft aan: Medium plaatsen. Er ontbreken een paar bestanden. Deze bestanden zijn beschikbaar via het installatie - of herstelmedium van windows.

Ik heb alle opties van de backtracker webpagina geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde melding.

Kan iemand mij adviseren hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt Dave

Antwoord
Antwoord

Dag Walter, bedankt voor het snelle antwoord en goed advies!

Ik heb inmiddels een oplossing gevonden voor het probleem met de microfoon. Probleem oplossing heeft het voor mij weer hersteld. Ik ben niet zo computer vaardig en had blijkbaar de meeste overduidelijk optie over het hoofd gezien maar in ieder geval heb ik wel wat geleerd in de uren dat ik mee bezig was om een oplossing te vinden.

Ik was ook de pagina tegen gekomen waar je naartoe wijst maar twijfelde om de systeem eisen. Bij de opties voor herstellen staat 32bit (x86) of 64bit (x86). Mij systeem is (32) x64. Zou dit uitmaken? Of moet het precies hetzelfde zijn? 

In ieder geval alles lijkt nu goed te gaan en ik heb een herstel punt gemaakt, dus ik ben vooruit gegaan. 

Nogmaals bedankt en een fijn weekend :-)

Was dit antwoord handig?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 31 januari 2021 Views 611 Van toepassing op: