Hoe log ik in in een ander gebruikersaccount?

Hallo,

ik heb Windows 8.1 en het lukt niet om met een ander gebruikersaccount in te loggen. Ik wil inloggen omdat ik een gebruikersaccount van school heb gekregen en daar met andere computers kan inloggen. Toen ik huiswerk had moest ik thuis inloggen op dat account. Ik heb bijna alles geprobeerd. Weet iemand hoe ik kan inloggen?

Alvast bedankt,

Shevaun Jans

|

Shevaun,

dit is wat ik gevonden heb. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het zelf niet heb geprobeerd (ik heb op mijn laptop maar één account). Misschien komt het jou wel bekend voor:

Aanmelden bij Windows
  1. Veeg van de onderrand van het scherm naar boven of druk op een willekeurige toets als u een toetsenbord gebruikt om het vergrendelingsscherm te sluiten.

2. Meld u op de gewenste manier aan bij de pc.

Opmerkingen
  • Als u zich wilt aanmelden met een ander account dan het account dat in het aanmeldingsscherm wordt weergegeven, tikt of klikt u op de knop Terug en kiest u een account. Druk op Ctrl+Alt+Delete als hierom wordt gevraagd.

• Als u zich op een andere manier wilt aanmelden, tikt of klikt u op Aanmeldingsopties voor een lijst met beschikbare opties.

U kunt ook naar een ander gebruikersaccount schakelen zonder dat u zich eerst bij Windows afmeldt.

Schakelen naar een ander account
  • Tik of klik op uw accountafbeelding rechts boven in de hoek en ga op een van de volgende manieren te werk:

• Als de gebruikersaccount waarmee u zich wilt aanmelden wordt weergegeven, tikt of klikt u op dat account.

• Als het account dat u wilt gebruiken niet wordt weergegeven, tikt of klikt u op Ander account. U kunt zich vervolgens aanmelden met een bestaand Microsoft-account of op Volgende klikken om een nieuw account te maken.

Doe eens een poging. Ik denk wel dat dat andere Account op jouw systeem bekend moet zijn. Is dat ook zo? Je logt dan in op jouw eigen PC/laptop.

Ergens krijg ik het idee dat jij misschien wilt inloggen op een netwerk van school en dat is dan weer iets heel anders. Dat betekent inloggen via een VPN-verbinding en dan kom je dus heel ergens anders binnen. Dat Account heeft dan niets met jouw systeem te maken, maar met het systeem van school.

Maar misschien vergis ik me.

Willem.

3 persoon vond dit antwoord handig

·

Was dit antwoord handig?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 3 mei 2021 Views 2.515 Van toepassing op: