Update KB4503293 Microsoft Management Console probleem

Vanmiddag heb ik de cumulatieve update KB4503293 gedownload en geïnstalleerd. Daarna wilde ik de event viewer kijken of alles goed was gegaan. Als ik daar klikte op een gebeurtenis kreeg ik de volgende pop-up te zien:

Na een paar seconden (zonder dat ik OK heb aangeklikt) komt de volgende pop-up in beeld:

Ik heb meer dan een uur gewacht om te zien of er iets gebeurde, maar dat was niet zo. Met Alt-Tab kon ik na dat uur terug naar de eerste pop-up en na de keuze "Deze fout aan Microsoft melden en vervolgens MMC afsluiten" + OK werd de event viewer afgesloten. Als ik de event viewer hierna weer start en weer een gebeurtenis aanklik gebeurt weer hetzelfde.

De volgende fout informatie was beschikbaar bij verzonden probleemrapporten:

En ik wilde kijken wat ik nu mogelijk zou kunnen doen om dit probleem op te lossen, maar het blijkt dat alle herstelpunten die ik al eerder had gemaakt zijn verdwenen. En ook bij het installeren van de update is blijkbaar geen herstelpunt gemaakt, wat normaal wel gebeurt.

Wat kan ik nu het beste doen om dit probleem op te lossen (de update weer verwijderen misschien?)?

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 9 september 2019 Views 270 Van toepassing op:
Antwoord
Antwoord

Goedenmiddag,

Het probleem is bekend bij MS, eind juni komt er een oplossing voor. 

Zie deze link: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4503293/windows-10-update-kb4503293. 

us nog even geduld

Leo

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.