Mail app windows 10 : instellen van 'afbeeldingen downloaden'.

Hello,

Ik heb probleem dat mijn mail app op pc sommige afbeeldingen niet automatisch download.

Mijn email is een gmail account en daar staat ingesteld dat alle afbeeldingen automatisch (zonder onderscheid) worden gedownload.

Waar moet ik nog een parameter invoeren? 

Bedankt voor de hulp.

Frans Van Hove

Antwoord
Antwoord

Hallo Frans,

Probeer eens of de App-probleemoplosser dit probleem kan oplossen.

Als dit niet helpt, kun je proberen de app te verwijderen en opniuew te installeren, volg hiervoor deze stappen:

1. Klik op Start en typ Powershell. Klik vervolgens met de rechter muisknop op de Windows PowerShell Bureaublad-app en selecteer Als administrator uitvoeren.

2. Typ in de Powershell het commando Get-AppxPackage –AllUsers (let op de spatie) en druk op Enter.
    Dit commando zal afhankelijk van hoeveel apps je hebt geïnstalleerd erg veel informatie weergeven, en dit kan even duren. Wanneer het klaar is zoek dan in de resultaten naar een app met de naam microsoft.windowscommunicationapps, en kopieer hiervan de PackageFullName.

3. Typ nu het commando om de app te verwijderen:
    Remove-AppxPackage PackageFullName en vervang PackageFullName hier door de naam die je bij stap 2 gekopieerd hebt. Druk vervolgens op Enter om de app te verwijderen. Dit kan een paar minuten duren.

4. Start als dit voltooid is je computer opnieuw op.

5. Open de Windows Store en typ in het zoekveld Mail en Agenda, klik op de Mail en Agenda en klik vervolgens Downloaden om deze weer te installeren.

6. Als de app is geïnstalleerd kun je je account(s) weer instellen en dan kun je controleren of het probleem is opgelost.

Laat ons weten of dit geholpen heeft. Als het probleem nog steeds voortduurt, geef dan ook aan of het eerder wel gewerkt heeft, en zo ja of je dingen hebt gewijzigd op je computer voordat het probleem begon. Heb je bijvoorbeeld de Fall Creators update al geïnstalleerd?

Groeten,
Pascal

Als deze informatie nuttig is, markeer het dan alsjeblieft als antwoord.

Was dit antwoord handig?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 31 oktober 2020 Views 1.334 Van toepassing op: