map ongewenste e-mail uitschakelen

Ik heb mijn *** E-mailadres is om privacyredenen verwijderd *** mailaccount toegevoegd aan de standaard mailapp van Windows 10 op mijn PC.

En uiteraard ook in de mailapp op mijn smartphone en tablet. Ik maak geen gebruik van het outlook-programma.

Regelmatig komen er mails in de map "ongewenste e-mail" terecht. Zo heb ik al enkele belangrijke mails gemist.

Is er een mogelijkheid om dit automatisch verplaatsen van mails naar 'ongewenste e-mail" uit te schakelen ?

Ik vind op internet diverse oplossingen waar je via opties instellingen kan wijzigen om bijv. enkel mails van geblokkeerde afzenders naar die map te sturen.

Bij mij staat die optie er niet. Ik kan enkel kiezen voor de huidige instelling waarbij "ongewenste mails" naar de map worden verplaatst ofwel een stiktere optie dat je alleen mails toelaat in je inbox van opgegeven contactpersonen. Hoe die ongewenste mail" bepaald wordt, staat nergens vermeldt en kan je ook niet aanpassen.

Antwoord
Antwoord

Hoi Marc,

In de map 'ongewenst' komen verschillende berichten:

1. Berichten van verzenders die nog niet op je contact lijst staan.
  2. Berichten met elementen die door het systeem worden opgepikt en die schadelijk kunnen zijn.

en

3. Berichten van verzenders die door Microsoft nog niet zijn toegevoegd 

aan  de betrouwbare verzenders.

Je kunt deze map niet uitschakelen, omdat hij er standaard in staat. Het enige wat ik kan doen is je aanraden om de map regelmatig te controleren en de adressen van verzenders waarvan je wel wil ontvangen zo snel mogelijk toevoegen aan je contactlijst.

Laat het me even weten, als je hier vragen over hebt.

Met vriendelijke groet,

Mechteld

4 personen werden geholpen door dit antwoord

·

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 15 september 2020 Views 833 Van toepassing op: