Mails uit Postvak IN ouder dan 1 week verdwijnen plots

Hallo,

Sinds een tijdje verdwijnen er mails uit mijn Postvak IN.

Ik heb reeds van alles geprobeerd om de belangrijke mails die ik verloren ben, terug te vinden, maar zonder resultaat (ook niet via Verwijderde mails herstellen, want die gaan maar een maand ver en ik zoek nog oudere mails...).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ann

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 5 november 2019 Views 1.171 Van toepassing op:

Hallo Ann,

Bedankt dat je contact met ons opneemt en welkom op ons Microsoft Community forum.

We begrijpen dat je e-mails verloren bent uit je account.

De onderstaande redenen kunnen de oorzaak zijn waarom deze e-mails zijn verdwenen:

E-mails zijn gedownload in een POP-client zonder een kopie op te slaan op de server. Voor meer informatie ga naar de volgende pagina: Een e-mailapp instellen bij Outlook.com

Iemand anders heeft toegang tot je account. Als dit het geval is, raden we je aan om je beveiligingsgegevens aan te passen. Zie volgend artikel: Mijn Outlook.com-account is gehackt

Als de functie “Groeperen op gesprek” is ingeschakeld. Om deze functie uit te schakelen ga naar de volgende pagina: Alle e-mail weergeven (Groeperen uitschakelen)

Als je gebruikt maakt van de optie “Opruimen” om een opruiming te plannen. Meer informatie omtrent deze functie kunt u terugvinden via deze pagina: Opgeruimd Postvak IN

Je hebt regels ingesteld op je account die berichten verwijderd, controleer hiervoor onderstaande instellingen:

Klik naast je naam op het tandwiel icoon.

Ga naar Opties.

Onder Outlook aanpassen klik op Regels voor het sorteren van nieuwe berichten.

Voer één van de acties uit, afhankelijk van je benodigdheden: klik Bewerken naast de regel die je wilt bewerken of kies de regel die je wilt verwijderen en klik Verwijderen.

Indien je niet in staat bent geweest de e-mails handmatig te herstellen, kunnen wij enkele aanvullende stappen ondernemen om dit alsnog proberen te herstellen. Raadpleeg zodoende het persoonlijk bericht dat ik voor jou heb geopend, zodat wij over alle benodigde gegevens beschikken om deze handeling uit te kunnen voeren.

Mocht je verder nog vragen of problemen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Michel K.

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hallo,

De uitleg hierboven krijg ik nu pas te lezen??

Als ik mijn eigen community gesprek open, dan staat die uitleg er helemaal niet.

Ik heb zelfs 2x een bericht gestuurd om te vragen of ik geen antwoord kon krijgen.

Heel vreemd ...

Ik zal de tips eens uitproberen, maar vrees ervoor...

Mvg,

Ann

Hallo Ann,

Ik heb een nieuw bericht achtergelaten in je Persoonlijke berichten.

Met vriendelijke groet,

Michel

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

Dag Michel,

Ik heb een soort gelijk probleem. Alle email ouder dan 1 maand kan ik plots niet meer teruglezen (niet in de browser outlook en niet in het apple mail programma), in de POP-map staan enkel wat berichten van 2012. Ik maak geen gebruik van opruim-regels in mijn account, en moet enkele emails van het afgelopen jaar terug kunnen lezen. Graag je advies en hulp.

met vriendelijke groet,

Hallo ka_jo,

Welkom in deze discussie.

Bedoel je dat je e-mails ouder dan een maand bent kwijtgeraakt, of ben je niet in staat beschikbare e-mailberichten te openen?

Wanneer de e-mails daadwerkelijk niet meer kunnen worden teruggevonden in je account, is het aannemelijk dat een e-mailtoepassing (zoals je Mac Mail of een mobiel toestel) de opdracht heeft gegeven al het materiaal ouder dan een maand van de server te verwijderen. Ik raad je in dat geval aan het volgende te doen:

• Verifieer de instellingen binnen de e-mailtoepassing of op het toestel om er zeker van te zijn dat je e-mails niet opnieuw na een maand tijd worden verwijderd.
• Navigeer naar http://outlook.com in je browser en klik met de rechtermuisknop op de map Verwijderde items om een poging te ondernemen de verloren gegevens te herstellen.

Mocht het juist om het niet kunnen openen/lezen van e-mailberichten gaan, stuur ons dan alsjeblieft een beschrijving van hetgeen zich voordoet, inclusief mogelijke foutmeldingen etc.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Groeten,

Carlos

---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.

dag carlos,

Dank voor je antworod op mijn vraag. De mails zijn verdwenen, en ook met de verwijderde items tip die je hebt gegeven kan ik ze niet terugvinden. Ik heb de instellingen niet verandert, en kon altijd alle emails teruglezen, tot plots alle mails ouder dan een maand verdwenen waren. De instellingen heb ik gecontroleerd en staan op synchronisatie 'zonder limier'. Kunnen jullie nog iets doen om de verloren emails terug te halen?

hartelijke groet,

Hallo ka_jo,

Bedankt voor je reactie.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om zelf nog een herstel uit te voeren. Door ons stricte privacybeleid beschikken wij immers niet over back-up bestanden en kun je binnen de vernieuwde Outlook Mail-service enkel op de genoemde manier (handmatig herstel) een poging ondernemen.

Mijn excuses voor eventuele ongemakken.

Groeten,
Carlos
---
Was dit bericht nuttig? Markeer het dan als antwoord om andere gebruikers te helpen.