Foutcode 0x800CCC0E bij ontvangen mail vanuit Outlook.

Sinds enkele maanden kan ik geen e-mail meer ontvangen via Outlook op mijn laptop. Het probleem lijkt te zijn ontstaan door het ingeven van een verkeerd wachtwoord, maar wat ik ook probeer om het juiste wachtwoord in te geven: ik ontvang geen mail.

KPN heeft alle instellingen nagekeken en deze zouden moeten kloppen. Maar linksom of rechtsom ik ontvang geen mail. Om mijn mobiele telefoon en op mijn iPad kan ik wel gewoon mail ontvangen en versturen.

Wie weet de oplossing voor dit probleem?

|

Heb je beveiligingsprogramma's van derden meedraaien die te veel blokkeren? Tijdelijk uitschakelen dan wel verwijderen.

Anders testen met een nieuw Outlook profiel. Aanmaken via Configuratiescherm (Weergeven op pictogram) -> Mail.. en Outlook met dat nieuwe profiel opstarten. 

Welke versie van Outlook gebruik je?

https://support.office.com/nl-nl/article/welke-versie-van-outlook-heb-ik-b3a9568c-edb5-42b9-9825-d48d82b2257c

Was dit antwoord nuttig?

Helaas heeft het niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoi Gerard,

Nee, ik heb alleen een officieel gekocht beveiligingsprogramma draaien (McAfee). Dit heeft ook nooit voor problemen gezorgd. Het probleem lijkt te zijn ontstaan toen ik met een studentenaccount Office aanschafte, maar ik heb geen idee of dit werkelijk zo is.

De foutmelding die ik krijg is als volgt: 

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via XXXXXXX rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via XXXXXX. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Was dit antwoord nuttig?

Dan kan McAfee dus in de weg zitten. Testen zonder zou ik denken.

Verder nog eens controleren of alle instellingen van je account goed zijn bij je provider of mail host.

2 personen vonden dit antwoord nuttig

·

Was dit antwoord nuttig?

Vraaggegevens

Laatst bijgewerkt 13 september 2021 Weergaven 1.547 Van toepassing op: